Endelig feberfri 🎉

Heisann og god kveld!

Ute har snøen lavet ned det meste dagen, noen ganger ganske mye så vaktmesteren har vært ute å måkt i to omganger. Temperaturen har ligget rundt -1C.

Status korona: I går våknet jeg endelig opp og var helt feberfri, og formen var i grunnen relativ fin. Litt vissen i bena var jeg nok etter mer eller mindre bare hadde sittet i godstolen i 1,5 uke. Jeg skal være så ærlig å innrømme at jeg ikke trodde at jeg skulle bli dårlig så lenge, og til tider også i så laber form. Det har vært en reise, som jeg håper jeg slipper å ta en gang til.

Jeg hadde fått 4 purringer eller påminnelser fra Posten den siste uka om at jeg måtte hente pakken med kaffe, som kom for en stund siden. Så i går gikk turen ned til Skøyenåsen senter og Coop Extra for å hente den. Passet samtidig på å handle sånn at jeg fikk fylt opp litt i kjøleskapet, for det var snart tomt for brød, pålegg og middagsmat + litt andre nødvendige ting.

Planen var at jeg også skulle kjøpe Flax Julekalender, men i det jeg kjørte ut fra senteret fant jeg ut at det hadde jeg helt glemt. Så da kjørte jeg bort til kiosken ved Oppsal T-banestasjon og kjøpte der. Kjøpte 2 stk til 50,- og 2 stk til 100,-. Må jo ha til både meg og til Vinja. Skulle hennes kalendere gi gevinst, så kjøper jeg noe til henne for beløpet. Vel og merke om beløpet er av en størrelse som det går å kjøpe noe for. Vi har nå kommet til 09.12., og så langt har det ikke blitt noen uttelling.

Selv om feberen var borte og formen bedre, så var den ikke helt som før jeg ble syk. Jeg ble ganske sliten, så resten av dagen og kvelden bosatte jeg meg i godstolen hvor jeg først så på Inspector Wexford filmer fra 80-90 tallet på You Tube. Når kvelden kom var det På Spåret på STV1 og The Graham Norton Show på BBC Nordic. Etter det var øyelokkene så tunge at jeg krabbet under dyna 💤.

2 kommentarer
    1. Masse god bedring og kanskje deres vinner på kalenderen begge to.
      Jeg har ikke kjøpt slik kalender..Men det er jo gøy – litt lykke hver dag! Ha en fin søndag…klems…🥰😘

      1. Tusen takk 🥰 Når jeg kjøper disse skrapekalenderne er jeg klar over at det mest sannsynlig blir med tap. Mange år siden at en eller flere av dem har betalt seg igjen. Syntes allikevel det er gøy å skrape hver dag, og man vet jo aldri 😉 Ha en fin søndag 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg