Endelig ble det nye negler 💅🏼

Heisann!

Før helgen var jeg innom Iris Nailbar og fikk fikset neglene mine. Jeg elsker lange negler, men nå var de blitt alt for lange og var i veien hele tiden. Sist gang jeg var å fikset neglene var faktisk 22 juli, som er nesten 10 uker siden. Helt ærlig så trodde jeg ikke det var så lenge siden 🤔

Den gangen valgte jeg Ombre negler med en mørkere blå øverst og rosa nederst i glitter lakk. Som passet perfekt for årstiden, men ikke så mye nå på høsten.

Jeg liker veldig godt den lakken hvor de bruker en magnet for å lage mønster. Det var også det jeg bestemte meg for å gå for, men var litt usikker på hvilken farge. Hadde veldig lyst på brun, og de hadde noen farger å velge mellom. Som du ser på bilde, så gikk jeg for en mørkere farge. På grunn av at neglene var så lange, hadde jeg klart å knekke venstre tommelfinger negl, så der måtte hun sette på en falsk. Det er en god stund siden jeg har måttet gjøre det. Jeg er veldig fornøyd med resultatet, men det var litt uvant med en gang ettersom jeg har hatt så fargesprakende negler i hele år.

Tenker jeg rekker å skifte en gang til i slutten av oktober, før jeg skal ta på juleneglene. Da kommer jeg til å gå for sort og oransje med litt dekorasjon, som 🎃🦇. Det er i alle fall planen så langt 😉


10 kommentarer
    1. Herlig med litt velvære og nye negler! 👌 Spennende effekt og fint med litt variasjon! 😀 Idag har jeg vært på kirkegården og byttet til høstpynt på to av de fire gravene jeg steller. På de to andre var blomstene like fine, så de får stå litt til. Det var grått først på dagen, men nå skinner sola.☀️

      1. Det var virkelig på tide å gjøre noe med neglene nå, som både hadde blitt for lange i tillegg til at fargene var litt for sommerlige. Jeg har kjøpt planter til graven, og skal ned i morgen å sette de ned. Greit å få gjort det innen de blir for kaldt. Klems 🤗

    2. Lekker farge dette, og man må jo føle seg pyntet og fin. For dette oser det litt luksus av synes jeg. Kult og fint på en gang.
      Tida går, sånn er det jo…Klems…En fin kveld videre til deg.

      1. Tusen takk 🥰 Det er ikke så mye luksus jeg unner meg lenger, men det å fikse neglene er der. Jeg liker jo godt å ha lange negler, og det er ikke noe jeg klarer å få til om jeg skulle ordne de hjemme. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg