En veldig betent dag….

Image by JonPauling on Pixabay

Heisann, men ikke så mye hoppsann!

Ute vaier grenene forsiktig i vinden, himmelen er dekket av lyse skyer her og der. Sola titter fram der den kommer til. Temperaturen på skyggesiden ligger på +15,1C.

Vinja har fått sin medisin, og har flyttet ut på balkongen. Hun nærmest sto å trampet ved balkongdøren for å komme ut på balkongen. Ser henne på krakken, der hun sitter med spisse ører og våkent blikk 😺

Selv sitter jeg å nyter dagens første kopp med kaffe, med en stiv og betent skulder. Jeg forsøkte å logge meg på PC’n til morgenen i dag, men klarte nesten ikke å få armen bort på tastaturet. Så det endte opp med at jeg resignerte, og sendte melding til sjefen om at jeg ikke kunne jobbe i dag og mest sannsynlig i morgen.

Du lurer kanskje på hvordan jeg orker å blogge når skulderen er så stiv og vond. Jeg bruker mobilen, og taster for det meste bare med høyre hånd. Tenkte at det var greit å oppklare det!

Sitter og ser på furua som har fått veldig gule topper, og det betyr at vi snart går inn i en periode hvor alt ute får et gult teppe. Jeg får heldigvis minimalt inn på balkongen, og slipper å vaske møblene hver gang jeg skal sitte ute. Skal allikevel være glad når det er over, for jeg merker det på allergien min.

Planer for dagen? På grunn av skulderen er det ikke så mye jeg orker å gjøre, så kanskje det blir balkongliv med en bok i hånden eller på høytaleren 📚

Håper din dag blir fin 🥰

 

6 kommentarer
    1. Uff, ikke noe greit når det ikke går over, – må bare ta tida til hjelp. 🍀 Godt at du har innglasset balkongen din så du slipper alt støvet fra furublomstringen! Her har det kommet noe regn, og yr.no varsler det samme været t.o.m. torsdag, med sol fra fredag og utover, så pinsen ser bra ut.☀️ Lag deg en så god dag du kan.🥰

      1. Tusen takk 🥰 Nei det ser ut til at dette blir en litt mer langvarig greie, som ikke får over så fort som jeg hadde håpet. Veldig greit å holde det gule støvet ute, for det er plagsomt. Vært er veldig ubestemmelig her akkurat nå, så det er ikke godt å si om det kommer regn eller ikke. Ha en fin tirsdag, klem 🤗

    2. God bedring – kjipt at den skuldra hemmer deg så mye så ofte. I morgen er det juni og nå er det sommer. For en merkedag; bensin til 28,- kr literen, folk blir flådd, mange blir sinte over slike priser. Men selv om prisen går opp og ned hver time så blir det sikkert ikke noe bedre. Skal ut og handle litt men kun grønnsaker, frukt og melk. Har gjort det jeg skrev om, vaska sovrom og bytta sengetøy. Gulvet var fullt av papir, støv og dritt, så det var deilig og få det vekk. Dette må bli en vane jeg gjør oftere ikke minst om sommeren. Men nå må jeg reagere og komme meg ut. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk 🥰 Jeg kjører på diesel og den er ikke på langtnær så stiv i prisen heldigvis. Skulle ha gjort rent jeg også, men får vente til skulderen er i bedre humør. Ha en fortsatt fin onsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg