En telefonsamtale “til” så var det i orden ☎️

Image by thebotanicalman from Pixabay

Heisann!

Jeg får vel begynne med dagens værrapport som jeg pleier. Det er grått oppe på himmelen, men ikke noe regn så langt. Temperaturen nå på formiddagen ligger på +14,6C.

Status på forkjølelsen, så er den mye bedre enn den var i går. Litt feber fortsatt, snufsete men hodepinen er heldigvis blitt borte. Mulig den kom for at jeg var veldig stiv i nakken 🤔.

Vet ikke om du husker at jeg fortalte at jeg hadde ringt Handel og Kontor tidligere i uken ang medlemsskapet mitt. Kort fortalt så fikk jeg beskjed tidligere i sommer at jeg ikke skulle betale medlemsskapet mitt nå som jeg hadde blitt AFP-pensjonist. Forsikringene mine derimot skulle jeg betale, så da jeg fikk en faktura betalte jeg selvsagt den. Når jeg ryddet i mailene mine fant jeg en fra HK hvor de informerte om at jeg ikke skulle betale noe, ettersom jeg hadde vært medlem i såååå mange år. Når jeg ringte tidligere i uken var ikke personen jeg skulle snakke med tilgjengelig, og vedkommende fikk beskjed om ringe meg tilbake. Det skjedde ikke, så på morgenen i dag ringte jeg tilbake og fikk endelig snakket med personen som skal ordne med at pengene blir returnert til meg. Hihi, det ble en lang historie bare for å si at det ordnet seg 😃.

I mens jeg ventet på å komme igjennom, informerte de at jeg kunne bruke chatten eller sende mail. Nå er jeg av den typen som liker å snakke for jeg syntes det er enklere å få fram det man har på hjerte da.

Den store klesvasken jeg fikk tatt i går, var ikke 100% tørr i dag men nok til at jeg kunne brette den sammen å pakke bort. Så lenge jeg ikke lukker skaper og skuffer, men lar det komme luft til går det helt greit at det ikke er knusktørt.

Ettersom formen var dårlig i går, sankt jeg langt ned i godstolen med pledd å strikketøy. Smurte fingrene godt med håndkrem sånn at huden ikke flasset, og fikk strikket så mye at jeg kunne begynne å felle på Sofie skjerfet. Det kommer bilde når jeg er ferdig med det, kanskje det blir i dag eller i morgen 😉.

Håper du får en fantastisk torsdag 🥰


12 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰 Tar det med ro i dag også, så får vi se om jeg finner på noe spennende i morgen. Ja, glad det ordnet seg med HK og at jeg slipper å ringe å mase. Klem 🤗

    1. Så bra at det vart i orden. Apropos klesvask. Har vask på tørkestativet som sikkert er knusktørt nå, for burde ha vært brette sammen og lagt i skap og skuffer allerede i går morges. Går det an å være så lat, da…..må få gjort det nå.

      1. Ja var greit at det ordnet seg uten at jeg måtte ringe å mase flere ganger, det blir så mye styr ut av sånt. Jeg burde nok ha satt tørkestativet ut på balkongen i går, så hadde nok mitt tøy også vært knusktørt 😉

      1. De trengte en aldri så liten påminnelse for å få orden i sakene 🥰 Det klør i fingrene når jeg ikke kan drive med noe håndarbeide, så selv om nakken og skuldrene ikke var så fornøyd fortsatte jeg å strikke. Resultatet kommer litt senere 😉

      1. Ja det var bra å få orden i sakene, og det er jo så viktig at dette med forsikringer er i orden. Som jeg har en del av igjennom medlemsskapet mitt i HK. Tusen takk, formen er ganske fin igjen i dag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg