En pakke i postkassen, og en hos Rema

Heisann og hoppsann!

Nå måtte jeg jammen sette meg ned en stund for å hvile ryggen og nakken min. Det tok litt lenger tid å potte om plantene enn jeg trodde det ville.

En Calathea har fått større potte, en Monstera som var i ferd med å dø har fått ny jord, 2 stiklinger av Coleus har kommet fra vann til egne potter, og til slutt så har jeg forsøkt å redde noen stiklinger fra en Gullranke. Valgte å sett de rett i jord, men det har ikke fungert. De har bare blitt slappere og slappere og hang utover pottekanten. Når jeg tok de opp hadde de ikke produsert noen røtter i det hele tatt. Så nå har jeg satt dem i vann i håp at noe skjer da.

I forrige uke og i helgen som gikk var jeg på nettet å bestilte noen gaver. En til meg selv og en til Bestisen som hadde bursdag 24 september. Begge to kom med en dags mellomrom, en i postkassen og en hos Rema.

Ny veske fra riffraff.no

Min gave til meg selv var en ny veske i stoff fra riffraff.no, som jeg har vært inne å kikket på flere ganger. Bestilte jo en rosa og sort rutet veske derfra tidligere i år, som jeg har brukt omtrent hver dag siden. Nå som høsten og vinteren står for døra, ville jeg ha en veske som var ensfarget.

Vesken var satt ned og jeg betalte bare 399,- for den. Å det syntes jeg ikke var så ille 😊.

Glemte å ta bilde av koppen jeg kjøpte, og lånte et bilde fra nettet.

Gave no 2 var en rosa termokopp til Bestisen fra lykketegning.no. Hun ønsket seg den, og da ble det sånn. For mange år siden bestemte vi at vi selv skulle velge ut vår egen bursdagsgave. På den måten slapp vi å få ting som bare stues bort i skap, og som aldri blir brukt. Noen syntes det kanskje er litt dumt, for gaver skal jo være en overraskelse. Da tenker jeg at det er ingen vits med overraskelsen, om de ikke blir brukt.

Har helt glemt å spørre Bestisen om hun har fått testet den enda. For det er viktig at den holder på varmen, og ikke bare ser rosa og lekker ut 😉

Selv har jeg allerede klart å bli veldig glad i veska jeg bestilte, og har pakket bort de to andre jeg har pleid å bruke nå i sommer.

12 kommentarer
    1. Tøff veske! 👍 Fint å kunne bytte på litt, – kjedelig å bruke den samme hele tiden. Jeg har flere kopper fra Lykketegning, veldig fine og kjekt med termokopp! Jeg venter også på ei pakke, – det er endel epler og pærer her, så har bestilt ei fruktpresse og kvern, og skal prøve oss på eplemost/juice. Håper det blir bra og da får vi brukt noe av det. Ønsker deg en fin fredagskveld! 🤗

      1. Tusen takk, veldig fornøyd med veska selv også 🥰 Jeg har også flere vanlige kopper fra Lykketegning, og til jul skal jeg kjøpe meg et par av de røde + skåler. Kjekt å kunne lage mos og juice selv, og har man veldig mye epler er det greit å lage noe av dem. Ellers blir de vel bare liggende å råtne. Ha en fin lørdag 🤗

    2. Veska var fin den, litt sånn bruks-veske man får litt ting i ser det ut som. Det er bra. For man har mye i en veske 🙂 Må jo ha med det og det..
      Kul fin veske til bra pris.
      Fin gave til din venninne…Kanskje dere kunne ha en liten gave i tillegg som den andre ikke vet om, Fin kveld..Klems..

      1. Tusen takk, jeg blir bare mer og mer glad i veska 🥰 Det er kjekt med små vesker om man ikke trenger å ha med seg så mye, men stort sett så har jeg jo alltid det. Da jeg oppdaget vesken første gang, syntes jeg den var litt dyr så derfor har jeg ventet for å se om den ble satt ned 😉 Noen ganger pleier vi å gi tilleggsgaver, som er en overraskelse. Ikke denne gangen. Ha en fin lørdag 🤗

    3. Ompotting synes jeg går fortere for hver gang, i alle fall etter å ha potta om flere hundre planter i vår hahaha men før tok det votter og år å få bytta på jord. Den veska di er bare helt super og termokoppen er jo bare så søt <3 Ha en riktig så god helg Vera <3 Klæm

      1. Jeg er jo så himla pirkete når jeg skal gjøre noe, og bruker lang tid på alt jeg skal gjøre. Hadde nok ikke behøvd å være det, men jeg klarer ikke å la være 🙈 Elsker veska, og ettersom den er laget av stoff og ikke noe plast greier så kommer den til å vare evig. Det eneste jeg må gjøre er å smøre glidelåsene litt, for de går litt tregt. Jeg syntes også termokoppen er fin, og har litt lyst på den selv også… Så har jeg jo akkurat kjøpt meg en ny fra ByLien, så det får holde. Ha en riktig god helg du også 🤗

      1. Tusen takk, nesten litt forelsket i den selv 🥰 Syntes også koppen er fin, og hadde ikke hatt noe i mot å hatt den selv. Så er det jo sånn at jeg kjøpte meg jo en ny termokopp for bare et par måneder siden, så jeg får være fornøyd med den. Ha en fin lørdag, klems 🤗

    4. Det var en tøff liten veske til en god pris du fikk tak i der. Ble en ny liten sekk kjøpt på Europris i dag til 300.- kr. Det er en fin liten tur sekk med plass til sitteunderlag og niste. Trenger en ny stor sekk også men det må vente. Var tidlig oppe i dag og det merkes nå. Mulig jeg sover litt når jeg kommer hjem men når det er slikt vær frister det med en skogstur. Snart setter jeg inn mopeden men prisen er høyre enn i fjor som forventa – nesten 5000,- kroner. Men man må bare glemme prisen og sette den inn. Men jeg skal kjøre litt til men man må kle seg godt nå om dagen. Ha en fin dag.

      1. Vesken er skikkelig tøff, men den er ikke så liten og jeg får plass til mye oppi den 😊 Jeg har kun en tursekk, og det er en liten svart en hvor det også kun er plass til det mest nødvendige. Kjøpte den hos Stormberg for flere år siden. Det var en stiv sum for å sette mopeden i opplag over vinteren. Du får ikke leid deg en plass noe annet sted da, som er billigere. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg