En ny uke er i godt i gang, og det hvite/gråblå håret er borte

Heisann og god mandag!

Det er en grå dag her i Oslo i dag, men enn så lenge regner det ikke. Iflg værapp’n så skal vi få litt i løpet av dagen, men jeg håper vi slipper. Temperaturen ligger på +7,8C.

Jeg er litt mørbanket i kroppen i dag etter at jeg slepte og løftet den tunge søppelsekken i går. Den som var full med visne sommerblomster. Balkongkassene var ikke lette de heller, og sånt får man svi for dagen derpå. Derfor skal jeg ta det litt med ro her hjemme i dag tenker jeg.

På lørdagen farget jeg håret mitt, noe jeg ikke har gjort siden i begynnelsen av dette året. Jeg valgte Nutrisse no 8, som ga håret en form for lys blond. På bilde ser det ut som det er litt rosa, men det er fordi jeg tok bilde med filter på Snap. Jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle farge håret mer, men så syntes jeg min naturlige farge så sliten ut. Den var en blanding av veldig lyst på toppen, og med en blågrå stripe bak i nakken. Om jeg kommer til å fortsette å farge det, så vil det være denne fargen jeg vil gå for. Den er ikke mørk og skille vil ikke bli så merkbart nå håret vokser, for all fargen vil ikke bli borte i vask….

En av de nærmeste dagene må jeg innom Plantasjen igjen, men ikke for å kjøpe flere planter. Nei, jeg må ha en potte som skal henge på veggen til en av plantene jeg kjøpte om fredagen. Den er nemlig av den sorten som henger ned over kanten på potten når den vokser. Det passer dårlig med vinduskarmene mine, så da må den opp på veggen et sted….

Håper du får en fin mandag og start på uken 🥰

 

4 kommentarer
    1. Veldig fin farge.😊👍🏻
      Men jeg synes fargen du har fra før er fin den også. Jeg har lagt merke til at det er mange som dropper å farge håret når det er blitt grått og det synes jeg er flott!😊
      Det virker som det er mer greit nå enn før å la håret være som det er.
      Men hvis fargen er ujevn og ulik, så føler man seg kanskje mer vel med litt farge.🤗
      Ha en riktig fin mandag.🍃🍂

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har ikke hatt noe problem med å la håret bli naturlig hvitt/grått, men nå virket det dødt og litt lei seg. Så er det litt kjedelig at det ikke er lik farge over alt 😉 Syntes også at det er mer akseptabelt at vi damene kan la den naturlige fargen komme fram. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg