En liten pause, men nå er jeg tilbake igjen

Image by Myléne from Pixabay

Heisann!

Ute er det en grå dag og det ser ut til at vi har fått litt snø i løpet av natten også. Å nå begynte det faktisk å snø igjen ❄️. Temperaturen nå på formiddagen ligger på +0,6C.

Jeg har vært litt fraværende igjen for å pleie betennelsen i skulderen. Det har tatt noen dager, men nå er den nesten borte igjen. Deilig å ikke kjenne intense smerter hver gang jeg bare skal røre litt på armen.

I begynnelsen av uken bestilte jeg meg en pakke med korte batteridrevne lys, og 4 pakker med t-lys (to pakk) fra Raska saker. NB! Ikke reklame. Bestisen tipset meg om dem i desember, men først nå fikk jeg bestilt dem og på torsdag kom de. Det har seg sånn at jeg har en stor lysestake i form av en engel oppe på kaminen. Vanlige str lys, batteridrevne eller stearin blir for høye. Disse nye jeg kjøpte er helt perfekte, og ca halvparten av vanlig str. T-lysene har jeg ikke tatt i bruk enda, men skal snart bytte dem ut med noen jeg har som ikke lyser så godt.

I går møtte jeg opp med Bestisen, og så dro vi sammen til OBS i Lillestrøm for å handle inn for noen dager. Jeg hadde avtalt å hente henne ved 11 tiden, men det ble 1 time senere ettersom mobilen gikk tom for strøm i løpet av natten… Ingen alarm, da våkner ikke denne damen i tide. Vi fikk handlet det vi skulle allikevel, og kom oss ut av butikken innen ettermiddagsrushet startet. Ble med Bestisen hjem og tok et par kopper med kaffe og fikk skravlet i 2-3 timer innen jeg dro hjemover til Casa Fres og Knurr.

Det var midt i rushtrafikken på motorveien og lang kø fram til avkjøringen jeg skulle ta, men jeg orket ikke å sitte i den lange køen så jeg kjørte nesten fram til avkjøringen og snek meg inn. Etter det gikk det radig hjem til meg 😉

Fingerneglene mine trenger sårt litt velvære, og jeg tenkte å stikke innom Iris Nailbar på Bryn senteret litt senere i dag for å bestille time. Ettersom økonomien var veldig dårlig før jul, så det ble ikke til at jeg fikset dem da som egentlig var planen. Nå er de blitt veldig lange, selv om jeg har filt dem selv, i tillegg til at det er på høy tid å skifte ut den brune høst-lakken jeg fortsatt har på. Krysser fingrene for at de ikke er alt for bizzy til uken, og at jeg kan få time ganske raskt.

Håper du får en fantastisk lørdag 🥰

 

20 kommentarer
    1. Fint å se deg tilbake, men godt du tok deg en pause så skulderen ble bra igjen 🥰 Så koselig med en handledag og kaffepause sammen! Her er det tåke og litt snø, men mildt. Jeg gikk meg en tur idag, og det var godt å komme ut i frisk luft. Ha en fin lørdag! 🤗

      1. Skulderen var såpass ille at jeg følte at det var best å la den hvile litt. Ja alltid hyggelig når vi drar på handletur uansett hvilken butikk det er 😜 Akkurat nå laver snøen ned her også, og det har kommet en del. Jeg har bare kost meg inne i dag, er litt trøtt etter å ha sittet oppe til langt på natt med strikketøyet. Ha en fortsatt fin søndagskveld 🤗

    2. Der ja. Hørtes ut som en fin tur til Lillestrøm. Og neglestell høres deilig ut. Burde kanskje ha tatt meg en tur til Brynsenteret for neglestell jeg også, når jeg kikker på disse fingra jeg skriver med akkurat nå😆 Ikke vakkert. Jeg er absolutt ikke flink nok til å stelle neglene mine. Gjør bare det nødvendige sjøl. Hadde nå vært fint å koste på seg litt slik luksus….du satte meg på tanken. God helg🙋🏼‍♀️

      1. Jeg likte meg ikke så godt på OBS i Lillestrøm til å begynne med, men nå foretrekker jeg å handle der når jeg skal handle mye. Det skal virkelig bli deilig å få orden på neglene igjen, for nå er de verken pene eller behagelig. Ja bor du ikke langt fra Brynsenteret så burde du virkelig sjekke ut Iris Nailbar, for de er både flinke og veldig hyggelige begge to. Jeg har brukt dem siden mai/juni 2020 når de åpnet, og har ikke ordnet neglene mine selv etter det. Å det er velvære selv om det koster en del. 🤗

    3. Greit med pauser innimellom. Noen ganger er det nødvendig å gjøre andre ting også, f.eks. ta vare på seg selv 🙂 Du burde egentlig fått rabatter hos neglebaren din, så mye pent som du skriver om dem 😉

      1. Ja nå trengte jeg virkelig en liten hvilepause, og det gjorde godt 🥰 Jeg har faktisk rabattkort, og når det er fylt opp får jeg rabatt på den 10’ende behandlingen. Jeg skal få ordnet neglene mine i morgen, og det skal bli så deilig 🤗

    4. Bra med med fine saker og ting fra Raska saker, men liker egentlig og prøve og ikke minst ta på ting før jeg kjøper det. Henter pakka med håndkrem til mandag tenker jeg. Best at jeg tar med gyldig id som er pass når jeg henter den. Butikken ligger i bunnen av en bakke ikke så langt unna men jeg gidder bare ikke og dra ditt ned nå. Haster ikke og det er ikke drømmeføre heller selv om det ikke er glatt. Er meldt kaldere så da kan det blir glatt. Var på CC i dag tidlig før hordene av folk kommer. Mye salg, kunne trengt ei lampe her i tua. Gikk forbi en elektrisk butikk som skulle tømmes men den var enda ikke åpen da jeg var der. Ha en fin kveld.

      1. I noen tilfeller kan jeg være enig med deg at det er best å handle i butikk, men akkurat når det gjelder disse lysene så hadde allerede Bestisen kjøpt dem så jeg visste hvordan de var. Etter nattens og dagens snøfall er det glatt å ferdes ute, noe jeg merket på veg hjem. Ha en fortsatt fin kveld.

    5. Velkommen tilbake, og kjempekoselig å se deg her inne igjen 😊

      Det er godt med pauser, og vi som ikke er store influensere kan gjøre det med god samvittighet. På ukedagene er det travelt for meg på tirsdager og torsdager, og da blir det lite tid til blogging.

      Herlig å få ordnet neglene sine da 😊 Egenpleie er viktig.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk 🥰 Når kroppen svikter er det godt med noen dagers pause til å komme seg igjen. Jeg fikk time til å fikse neglene i morgen, og det skal bli godt. De har blitt alt for lange og ikke noe pene lenger. Klem 🤗

      1. Ja noen ganger må man lytte til kroppen, og bare ta seg noen pauser. Jeg og Bestisen liker å handle sammen, og treffes over en kopp kaffe i blant. Ha en fortsatt fin søndagskveld 🤗

      1. Greit å ta seg pauser hver dag også, men jeg har blitt litt sånn at jeg får dårlig samvittighet om jeg ikke legger inn et innlegg eller går på nabobesøk 🙈 Ha en fortsatt fin søndag 🤗

      1. Skulderen ble bedre og så ble den litt verre etter strikking i går. Heldigvis så tror jeg ikke det varer. Nå som jeg ikke jobber lenger så slipper jeg i alle fall rushtrafikken hver dag, og må bare takle den om jeg kommer sent hjem etter å ha vært med venner. Ha en fortsatt fin søndagskveld 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg