En lat og sløv søndag….

Heisann og god søndag!

Litt blandet vær her i Oslo i dag, ikke regn så langt men sola leker gjemsel som den gjorde i går. Temperaturen er litt lavere med +17,8C.

Etter å ha vært på farten noen dag, var det godt med en sløv dag uten planer. Våknet tidlig i dag og fikk ikke sove så jeg sto opp å ordnet morgenstellet til Vinja. Så gikk jeg ned i kjelleren med reiseburet, som har stått på kontoret mitt siden veterinærbesøket. Vinja satt inne i stua å kikket, men med det samme hun så buret forsvant hun å gjemte seg.

Etter turen i kjelleren satte jeg meg ute på balkongen med kaffekoppen en stund. Det var så stille, selv fuglene holdt nebbet lukket 😉

I går bestilte jeg time til fotpleie hos Manglerud Velvære, hvor jeg pleide å gå for noen år siden. Første ledige time var til fredagen, og den tok jeg. Klarer å ordne litt på føttene mine selv, men nå har det blitt litt mer hard hud enn jeg kan fjerne. Jeg hadde ikke lyst til å gå tilbake til siste stedet, så derfor blir det Manglerud Velvære igjen.

Det er også på tide å klippe håret, men så oppdaget jeg at min faste frisørdame har blitt syk. Så nå nettopp bestilte jeg en time hos Auster her på Oppsal, til en langt dyrere pris. De hadde ledig time allerede i morgen på formiddagen. Jeg syntes alltid det er skummelt å gå til en ny frisørdame, for håret mitt er vanskelig å klippe for det er tynt og fint. Ikke alle frisyrer passer, men det ordner seg nok i morgen tenker jeg 😉

Status skulder: Fortsatt betent og sår, og ikke der jeg ønsket og håpet den ville være, sukk 😔

Håper du har hatt en fin søndag så langt.

 

16 kommentarer
    1. Og her har temperaturen gått opp – til 15 grader 🙈

      En sløv søndag her også, men er jo deilig med slike dager også. Du nevner frisør, jeg må også bestille meg en time før ferien. Håper min faste ikke har ferie for jeg er heller ikke helt komfortabel med å gå til andre.

      Ønsker det en fortsatt fin søndag! 😘

      1. I dag har vi ikke helt hatt den varmeste temperaturen, men grei allikevel. Det går nok greit hos frisørdamen, og etter det som står på siden så er hun flink og folk er fornøyd etterpå. Ha en fin søndag du også 🥰

    2. Det tryggeste er jo å gå til behandlere og frisører som man er kjent med 🙂 Jeg rakk ikke å gå til min faste frisør før jeg reiste til Spania, så må prøve å finne meg en her. Blir sikkert kjempeskummelt 😀 Her er det 33 grader og sol, men hodet sier at jeg må holde meg inne i dag.

      1. Ja jeg liker best å gå til de jeg kjenner, men det går sikker fint dette her. Puh, det var varmt det, og litt for høyt for meg. Går det over +25 liker jeg meg ikke. Ha en fortsatt fin søndag 🥰

    3. Her har det vært ganske varmt idag, og ikke så mye vind som igår. 🙂 Da har du noe å glede deg til, – herlig å få stelt både hår og føtter. Ønsker deg fortsatt god bedring med skulderen! 🤗

      1. I dag mandag ser det ut til å bli en knalldag værmessig. Passe temp nå på morgenen. Skal bli veldig deilig med litt velvære av både føtter og hår, selv om det er skummelt med nye personer. Ha en fin mandag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg