En gammel traver har gjort sitt 😢

Image by Alexa from Pixabay

Heisann!

Den gamle traveren det er snakk om her, er min elektriske Oral-B tannbørste. Den sto på lading i hele går, men når jeg skulle bruke den til morgenen i dag var den død. Trodde først at jeg ikke hadde trykket hardt nok på knappen, men det var dessverre ikke det som var problemet.

Det måtte skje en gang, for den var gammel. Har forsøkt å komme på når jeg kjøpte den, og mener jeg hadde den før faren min døde i 2000. Noe som betyr at den er over 20 år gammel.

Nå har det seg sånn at jeg har en bursdagspresang til gode, så det er gode muligheter for at jeg slipper å kjøpe meg en ny selv. Vi får se hva som skjer i morgen 😉

8 kommentarer
    1. En slik har jeg hatt i årevis. Husker ikke hvilket år jeg skaffet min første. Ny dag, er meldt snø og det er bedre når man går enn denne glatta som er nå. Bruker brodder med føler meg litt utrygg for det. Sov godt i natt. La frem løkbiff til mkddag i dag + rester av fløtepoteter. Det er salg over alt nå. Men det er liksom en tradisjon med januarsalg. Ikke at jeg stresser med det kanskje jeg snuser litt på det. Ha en fin dag.

      1. Ja mange av oss har nok hatt en sånn i flere år nå, og det er det beste kjøpet jeg har gjort noen gang. Jeg så at det var meldt snø i dag, men foreløpig skinner solen. Tror vi må være forsiktig når vi går ut, selv om det kommer snø for det er fortsatt glatt under. Ha en fortsatt fin dag.

      1. Jeg har en tendens til å børste litt i hardeste laget, så elektrisk tannbørste er noe jeg må ha. Hvilket merke det blir vet jeg ikke, får se når vi kommer i butikken. Klems 🤗

    2. Da har den holdt lenge! Faren min hadde en slik husker jeg. Jeg hadde også en, men en annen type. Nå bruker jeg en helt ordinær en. Kjekt med gavekort, – da kan du evt. bruke det på en ny tannbørste. 🥰 Ha en fin tirsdag! 🤗

      1. Tar man vare på tannbørsten så kan man ha den veldig lenge, og det har tydeligvis jeg gjort 😉 Jeg har en tendens til å børste for hardt når jeg bruker en vanlig tannbørste, så tannlegen min vil jeg bruker elektrisk. Jeg har et gavekort som jeg fikk da jeg sluttet og jobbe, men det er bestisen jeg har en gave til gode hos 😉 Skulle ha dratt ut for å handle i dag, men jeg våknet med feber, sår hals og ingen stemme. Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg