En forkjølelse kom snikende 🤒

Atsjooo…!

Ute er det overskyet i dag, men de påstår at sola skal titte fram ut på ettermiddagen. Temperaturen er ikke så ille og har landet på +15C.

Vinja har allerede flyttet ut på balkongen og ligger mett og fornøyd oppe i klatrestativet. Som i går kommer hun nok til å være der ut helt til det begynner å nærme seg sen ettermiddag. Eller om hun syntes det blir for kaldt.

Image by Myriams-Fotos from Pixabay

Ut på kveldingen i går kjente jeg at jeg begynte å bli varm i kindene og ikke helt i form. Avfeide det med at jeg fortsatt var sliten i kroppen etter dugnaden, noe som ikke var helt feil. Da jeg våknet i dag, var det med feber, rennende nese og grumsete hals. En forkjølelse var med andre ord godt i gang. Om jeg har blitt smittet av Bestisen, som er hjemme hos seg selv med høy feber, eller om jeg rett å slett hadde for lite på meg under dugnaden, se det vet jeg ikke. Kan godt være begge deler det.

Jeg skulle ha vært å handlet inn til helgen, men jeg får heller logge meg inn hos ODA og bestille varer derfra i stedet.

Det blir vel en ganske sløv dag her i Casa Fres og Knurr i dag tenker jeg. Hvor jeg kommer til å slappe av i godstolen og fortsette å se meg opp på Åsted Norge. Har jo ikke fulgt programmet tidligere, men har fått helt dilla på det nå. På TV2 Play app’n ligger det programmer fra sesong 6 og fremover, og jeg er nå godt i gang med sesong 10 som er fra 2020 hvis jeg ikke husker feil.

Håper du får en fin torsdag 🥰

6 kommentarer
    1. Så kjedelig med forkjølelse. Godt du kan bestille mat og så håper jeg du ikke bli så fryktelig syk. Ønsker deg god bedring og at dagen din også blir fin. <3

      1. Tusen takk 🥰 Ja det var kjedelig at det kom en forkjølelse nå, men den får bare gå sin gang. Skulle ha vært hos Bestisen på lørdag for å spise pizza og se finalen i MGP, men når begge to er syke så blir ikke det noe av. Tenker at dagen ikke blir så alt for ille allikevel 😉

    2. Ergerlig Ã¥ bli forkjøla, men vet mange er syke nÃ¥, sÃ¥ det er nok noe som gÃ¥r. Godt det er mulighet for Ã¥ bestille mat. Vi bor jo pÃ¥ bygda, men tror det gÃ¥r an Ã¥ bestille fra ODA her ogsÃ¥. 🙂 Ã…sted Norge er spennende Ã¥ følge med pÃ¥! De har noen saker som gÃ¥r over flere episoder i tillegg til de andre, – mange blir løst ogsÃ¥. NÃ¥ er det mye om han som skulle nordover, og havnet pÃ¥ Muskø i Sverige. Ønsker deg masse god bedring, og at forkjølelsen ikke blir sÃ¥ langvarig! 😀

      1. Når jeg nå først skulle bli forkjøla, er det jo bedre nå enn neste uke hvor det er 17 mai og mye annet skjer. Jeg var inne å bestilte mat og litt annet til meg selv, og våtfór til Vinja. Det har vært veldig spennende å følge med Åsted Norge, men også litt merkelig å se de sakene som man leste om i avisen og så på tv for så mange år siden. Noen av dem klarer de jo også å løse. Jeg har fulgt den saken til han som ble borte hvor bilen ble funnet på Muskø i Sverige. Svenskene har også laget program om saken. Blir spennene å se om Åsted Norge kommer noen vei i saken. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg