En flott musikalsk og teater opplevelse 🎶

Heisann!

Ute har det regnet i natt og på morgenkvisten, men akkurat nå er det opphold. Hadde vært deilig med noen solstråler, men i følge yr.no skal ikke det skje. Temperaturen nå på formiddagen ligger på +14C, men det blåser så det virker kjøligere.

I går hadde Bestisen bursdag, og i den anledning var hun, niesen, en venninne av henne og jeg i Lørenskog Hus for å se Lørenskog Musikalteaters oppsetning av The Addams Family.

Bilde tatt av programmet
Bilde lånt fra programmet
Alle de flotte unge skuespillerne – bilde lånt fra programmet

Jeg møtte de andre tre på “Huset” en halvtime før forestillingen begynte. De hadde vært ute å spist middag først, noe jeg også kunne ha vært med på men som jeg droppet. Trodde kanskje at det ikke ville være så mange i salen, ettersom dette var siste forestillingen de spilte. Der tok jeg feil, for det var helt fult.

Forestillingen hadde fått veldig god kritikk, og det var ikke vanskelig å forstå. Ungdommene var så flinke både når det gjaldt både skuespill og sang. Det var rørende, morsomt og bare helt fantastisk. Bestisen og jeg så jo disse ungdommene i Shrek i fjor, og ble helt satt ut av den 😊

De hadde laget en helt ny storyline hvor Wednesday forelsker seg i en helt vanlig gutt og de vil gifte seg, og det var ingen av foreldrene i utgangspunktet så happy for. Så er det jo sånn da at kjærligheten seirer til slutt 🥰. 

Etter forestillingen var vi raskt ute av salen, og kom oss ned i garasjen før alle andre. Niesen til Bestisen hadde en avtale hun måtte rekke, og da var det best å ikke bli stående i kø til heiser og for å komme seg ut av garasjen. Kan fort bli litt kork…

I dag er jeg litt sliten i kroppen, og jeg har vondt i venstre fot. Setene vi satt på i går er lave og det er ikke så god plass til mine lange ben. Når man i tillegg har artrose i hofter og knær er det ikke så lett å komme seg opp. Jeg klarte å vri foten da jeg skulle reise meg opp, og kjente at det gjorde vondt men det var ikke så ille da. Når jeg derimot kom hjem og tok av meg skoen hadde jeg problemer med å belaste foten.  Litt bedre i dag, men jeg holder foten i ro så mye som mulig. Da er den sikkert bra igjen til i morgen når jeg skal til arbeidsstua i Fjellhamar kirke.

Håper du får en fin mandag 🥰

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg