En do ut og en do inn, og så er det midt i uken alt

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

(arkivbilde fra noen uker tilbake)

Hei og god dag!
I natt har det visst regnet uten at jeg har hørt noe til det, og det var fortsatt grått da jeg sto opp til morgenen i dag. Nå derimot er det like fint vær ute som på bilde. Temperaturen ligger på +10C i skyggen, hvilket ikke er så ille.

Det ble bare rundt 5,5 time søvn i natt, men de timene har jeg nå i alle fall sovet veldig godt. Så jeg følte meg ganske uthvilt når alarmen ringte.

Formen er ikke akkurat på topp, men med febernedsettende i kroppen er den akseptabel nok til at jeg kan jobbe her hjemmefra. Noen stemme har jeg dog ikke fått helt tilbake enda, men den kommer nok etter hvert tenker jeg.

I går så jeg firmaet som jobber med å oppgradere rørene ut av blokken, kjørte av sted med en sånn plast-do. En av det slaget man finner på utekonserter og festivaler, som ikke akkurat er det jeg liker best å måtte bruke. I stedet har det kommet en annen i metall, som er koblet til strøm sånn at det er varme i den. Den står bare noen skritt fra oppgangen min, så det er nok den jeg kommer til å bruke i stedet for å gå opp til neste blokk. For så å bruke den som er i tilknytning til vaskeriet. Kjenner at jeg ikke akkurat gleder meg til de to dagene vi må ut for å gå på toalettet….

Ettersom det ikke er så kaldt i dag står balkongdøren på gløtt, og Vinja ligger i sin favorittstol og sover. Jeg har ikke sett noe til henne siden morgenstellet. Ronja ligger på golvteppet og snorker å bare så vidt glippet med øynene når jeg kikket til henne 🥰

Håper du har og fortsatt får en fin onsdag, midtuke dagen 🥰

#onsdag #midtiuken #været #sol #søvn #pjusk #katteliv

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
      1. Jeg gleder meg ikke til disse to dagene, men de er heldigvis ikke etter hverandre. Vannet blir stengt fra 8 til 15 de to dagene de holder på. Å gå ut på do i november er jo ikke akkurat noe man har lyst til akkurat. Jeg er jo litt dramaqueen når det gjelder sånne ting, og så går det som regel mye bedre enn man tror.

      1. Heldigvis er det ikke badet som skal renoveres, men felles rør nede i kjelleren. Uansatt så er det mye styr når man må ut for å gå på toa. De stenger av vannet kun 03.11. og 16.11. mellom kl 8 og 15. Så det er heldigvis kun da vi ikke kan bruke do inne. Jeg stresser meg alltid opp unødvendig når de skal drive med sånne ting, og ofte går det mye bedre enn jeg tenker inne i hode mitt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg