En dag med litt av hvert

Heisann og god kveld!

Det har ikke blitt så mye blogging på meg i dag, men sånn blir det når man er på farten hele dagen.

Jeg får vel ta værrapporten først før jeg forteller om hva jeg har drevet med i dag. Det har vært både klarvær og overskyet om hverandre, og nå i ettermiddag kom det også noen regndråper. Temperaturen på morgenen var +9,9C og sånn holdt seg også.

Photo fra Snapchat
Photo fra Snapchat

I går avtalt jeg med Bestisen at vi skulle møtes i dag, så kunne vi dra til Strømmen Storsenter i dag.

Bestisen hadde fått time hos Lakkbar på storsenteret, for å fikse neglene sine. Hun hadde klart å knekke den ene lillefingerneglen eller noe i den stilen, og da bestemte hun at hun kunne fikse de andre neglene også. Før hun satte seg i stolen, hadde hun tenkt at hun skulle ha oransje negler. Hihi, ble ikke helt sånn, og jeg kjenner meg igjen, for hun endte opp med en lekker grønn lakk med glitter.

Etterpå tok vi en kopp kaffe og et stykke kake hos Jordbærpikene, og ble sittende der og pratet en stund. Så gikk vi ned til Telia-butikken hvor Bestisen leverte inn sin flunkende nye Samsung telefon til reparasjon. Den hadde falt i gulvet og skjermen var sprekt/knust på to steder. Mens hun ordnet med det bestilte jeg meg en ny iPhone 13 Pro Max, som jeg dessverre ikke fikk med meg i dag. Det var så stor pågang av den nyeste modellen at det var mellom 4 – 6 ukers leveringstid. Ikke mye å gjøre med det.

Når vi hadde ordnet det vi skulle i Telia-butikken, var vi en snartur innom Panduro som ikke hadde det vi var på jakt etter. Så inn hos naboen Buddy hvor Bestisen skulle kjøpe noe nytt til akvariet sitt.

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Klokka går veldig fort når man flyr rundt på en senter, så plutselig begynte det å romle i magen så jeg foreslo at vi kunne stikke inn hos Egon for å spise middag. Vi bestilte begge to indrefilé surret i bacon med bearnes og pommes. Vi fikk også husets barbeque saus, men den likte jeg ikke. I mens vi ventet på maten ringte jeg til Mekonomen, og forhørte meg om pris på å montere DAB adapter i bilen. Det skulle koste meg under 1.500,- så da bestilte jeg en time til neste torsdag. Maten smakte himmelsk godt så jeg tok meg i å si mmm mmm flere ganger 😋

Etter at jeg hadde kjørt Bestisen hjem var jeg innom ESSO og fylte opp tanken på bilen, og der var ikke diesel billig akkurat med 18,81 for literen. Tanken var tom den, så jeg hadde ikke noe annet valg enn å fylle opp.

Nå har jeg slengt bena opp på fotskammelen, og lent meg godt tilbake i godstolen å ser på “Alle mot alle”. Det er et av mine favorittprogram, som går hver mandag til torsdag på TV Norge.

Håper at din dag har vært fin 🥰

#torsdag #været #strømmenstorsenter #negledesign #lakkbar #jordbærpikene #kaffepause #mobiltelefon #egon #diesel

 

10 kommentarer
      1. Ja i dag har dagen blitt fylt opp med mange inntrykk og ting som har blitt ordnet opp. Det var første gangen jeg prøvde denne retten, og jeg kommer til å prøve den igjen. Den kom i to str og jeg valgte den minste som var mer enn nok for meg 😉

    1. Det er hyggelig å kunne være sammen med en venninne og gjøre dame ting.
      Gratulerer med nye telefonen. Tiden går jo fort.
      Jeg kunne tenke meg fine negler, men det går ikke an for meg som jobber på et sykehjem. God natt til deg.

      1. Ja dette ble en veldig hyggelig dag, og vi fikk gjort veldig mang ting. Tusen takk, jeg krysser fingrene for at telefonen kommer raskere enn forventet. Nei det er nok ikke i alle jobber det passer med lange og fargerike negler 😉

    2. Det hørtes ut som en fin dag, både sosial med «bestisen» og praktisk med utførelse av gjøremål. Her er det litt mindre tid for blogging om dagen. Nyt fredagen din også ❤️.

      1. Det ble en veldig fin dag, og mye ble ordnet og gjort.
        Nå har jeg hatt en liten pause på et par dager fra bloggingen selv, da det har vært andre ting som var viktigere 😉

      1. Sånne spontane dager hvor man får gjort mye, samtidig som man også får inn litt sosialt samvær er gull verdt.
        Vi har vært veldig heldig med været de siste dagene, og det fortsetter i dag også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg