Ei som koser seg, au og atter au og så gjorde jeg et bytte…

TATT MED OLYMPUS DIGITAL CAMERA – Vinja the cat

Heisann og Mjausann!

Ute skinner solen og det er nesten blå himmel, men det blåser litt kan jeg se. Temperaturen da jeg sto opp i dag var på +12,2C.

La meg syte og beklage meg litt med en gang, så blir jeg ferdig med det. Skulderen som jeg slet med i hele sommer, bestemte seg for å være ekstra grinete i dag. Den var betent og veldig stiv, sånn at jeg ikke klarte å røre den så veldig mye. Det ble derfor ikke noe jobbing på meg i dag. Burde jeg sitte å blogge da, vel det går greit med mobilen for da kan jeg bruke den ene hånden. Tenkte jeg bare skulle nevne det, for det er sikkert de som lurer på det!

I går kom sola ut på ettermiddagen, og det ble reine “Hawaii” stemning ute på balkongen. Vinja løp ut da jeg satt opp døra helt opp, etter å ha vært inne en stund, og slang seg ned på golvet. Der rullet hun seg rundt å mjauset høyt, sikkert bare for å si at dette var veldig deilig. Jeg hentet Olympus Pen kamera mitt og børstet støv av det, og tok noen bilder av henne. Et av dem kan du se over her. Fortsetter sola og skinne blir det fort like varmt på balkongen i dag også.

Da jeg fikk påvist artrose i forskjellige ledder og Fibro for noen år siden, meldte jeg meg inn i Norges Revmatikerforbund avd Oslo Syd. Jeg håpet på at jeg ville få noen gode tilbud til aktiviteter jeg kunne være med på. Tilbud har det vært, men de fleste av dem har vært vanskelig for meg å bli med på og ikke passet i det hele tatt. Så er det jo sånn at Bestisen er medlem i avd Lørenskog, hvor de har helt andre og bedre tilbud som passer mye bedre. I går ringte jeg forbundet, og spurte om jeg kunne bytte til Lørenskog. Det var ikke noe problem og damen fikset det mens vi satt å snakket. Etterpå sendte jeg en mail til medlemsservice og spurte om de kunne sende et nytt medlemsbevis, og det skulle de ordne.

Nå kjenner jeg blikket til Vinja i nakken, klokken er over 11 og hun er så klar for at det kommer våtfór i matkoppen hennes. Da er det vel like greit å ordne det med en gang, før hun begynner å bli virkelig utålmodig, hihi.

Håper du får en fantastisk torsdag 🥰

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg