Ei som koser på balkongen

Vinja Lillepuzdatter, min vakre pus ❤️

Mjausann!

Så fort jeg åpner balkongdøra på morgenen, fyker Vinja ut på balkongen og springer rundt å snuser å undersøker om alt er som det skal være. Kunne jo hende det hadde skjedd noen forandringer siden kvelden i forveien 🙀

I går snek jeg meg til et bilde av henne da hun lå ute på krakken og tok seg en liten lur, men ikke så lenge for utenfor var det liv og røre. Trostene, Ringduene og Skjærene holdt et voldsomt leven ned på bakken og lysledningen 😉 Noe hun mer enn gjerne følger med på.

Nå forsvant hun akkurat ut igjen, så jeg ser henne neppe inne her på en god stund, hvis hun ikke blir sulten da 😉

 

 

13 kommentarer
    1. Fine Vinja! 😻 Godt ute på balkongen nå og mye spennende å følge med på! Pusen her er ofte ute på natten nå, og vi merker godt når hun vil inn, – da skravler skjærene noe veldig mens pus prøver å gjemme seg. De er ikke særlig blide på henne!

      1. Tusen takk 🥰 Hun er ei ordentlig godjente, som er nysgjerrig på alt utenfor. Ikke like tøff for å utforske det 😉 Å ja skjærene sier nok i fra når pus er i nærheten, de er jo bitre fiender de der.

    2. Det er spennende tider nå på våren for kattene. Så lenge været er fint er våre katter for det meste ute. De er nesten bare inne og spiser og får litt kos. Jeg tror kattene nyter våren og sommeren like mye som oss.😻Ha en fin kveld!🤗

      1. Vinja, som søsteren, har vært innekatter siden jeg fikk dem. Utelivet er veldig spennende, men helst innenfra. Vinja liker å sitte oppe på klatrestativet på balkongen å følge med på det som skjer utenfor. Ikke fult så spennende når hun først kommer ut, da er alt skummelt og skremmende.

      1. Både jeg og Vinja trives ute på balkongen. Jeg med kaffekoppen og hun enten i fanget eller på toppen av klatrestativet for å se på pipsene. Ha en fin søndag, klem 🤗

    3. Mange flotte innlegg, og jeg har endelig fått lest meg opp. Både på fallskjermhopp, shopping m.m.
      Skulle hatt mye mer tid og ork, for da kunne vi tatt en stopp på Lillestrøm og truffet deg også en gang 😀
      God søndag. Klem🥰

      1. Ikke så lett å følge opp på bloggene npr man er på reise til familien og alt som skjer. Det hadde vært veldig gøy om vi kunne treffes neste gang dere er nedover. Jeg bor jo litt på oversiden av Oslo, så da kunne dere komme inn å ta en pust i bakken og få litt å spise og drikke, før dere dro videre 🥰 Ha en fin søndag, klem 🤗

    4. Mjausann 😊 Kan tenke meg det er spennende å følge med på hva fuglene foretar seg, ja, og helst ville hun nok tatt turen ut for å hilse på 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg