Dixierose fotoutfordring – Dag 7 Frisyre

Heisann!

Her går det unna og jeg har kommet til dag 7 i fotoutfordringen hos Dixierose. Dagens tema er frisyre.

Jeg har jo stort sett hatt den samme frisyren i, ja hva blir det? Hmm, må jo være i bortimot 20 år eller noe sånt. Så da gravde jeg litt i arkivet for å finne noe som var helt noe annet enn det jeg har hatt de siste årene.

 

Valget falt på et bilde tatt i 1978 i en av disse fotoboksene som sto rundt omkring. Da tidens selfie, som man brukte mange penger på før man fikk et bilde man var fornøyd med. Den gangen, bare 17 år snart 18 år var det permanent i håret som gjaldt.

Temaene for utfordringen er:
Venner
Vann
Avkjøling
Hobby
Kosedyr
Fugler
Frisyre
Sommer
Lek
Pyntegjenstand

8 kommentarer
    1. Kjempefint bilde av deg, og koselig å se 😊

      Disse fotoboksene ja. Alltid et problem med å skru stolen høyt nok opp. Hvis ikke ble det det tomrommet på toppen av bilde. Man hadde ikke mange sjansene til å prøve å gjøre seg best mulig på.

      Det var en sjarm med disse boksene.

      Ønsker deg en superfin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk 🥰
        Jeg husker at jeg sparte opp penger sånn at jeg hadde nok til å ta mange bilder i fall jeg trengte det. Å det kan jeg love deg at jeg trengte 😂 Selv er jeg jo så høy, så jeg måtte mange ganger skru stolsetet ned. Det var jo litt gøy også med forventningen til det hva som skulle komme ut etter et par minutter.Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg