Dixierose fotoutfordring – Dag 6 Fugler

Heisann!

Dag 6 i fotoutfordringen hos Dixierose. Temaet for dagen er fugler, og jeg må igjen dukke inn i arkivet for å finne et bilde jeg kan bruke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA – GRÅGÅS VED ØSTENSJØVANNET 2018

Jeg lette egentlig etter et bilde med noen måker som fløy rett mot meg oppe ved Sognsvann, men fant det ikke igjen. I stedet fikk grågjessene ved Østensjøvannet bli tema i stedet. Ikke noen dårlig erstatning det?

Temaene for utfordringen er:
Venner
Vann
Avkjøling
Hobby
Kosedyr
Fugler
Frisyre
Sommer
Lek
Pyntegjenstand

10 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰 Skal man fange fuglene på kamera, er Østensjøvannet et perfekt sted å dra til. Har ikke vært der i sommer, men det er jo ikke for sent enda 😉

      1. Tusen takk 🥰 Hehe, det er ikke alltid lett å ta bilde av fugler, eller dyr generelt. Du skal bare vite hvor mange dårlige bilder jeg får, før et av dem endelig bli bruktbart, hihi. Klems 🤗

    1. Et fantastisk fint bilde, det er noe med å ta bilder med et kamera altså. Det blir klarere, renere foto.

      Nydelig sted for gjess vil jeg tro og for oss mennesker.. Masse fine steder rundt i Oslo. Klems..

      1. Tusen takk 🥰 Det blir ikke så ofte jeg bruker fotoapparatet lenger, for man får jo så god bilder med mobilen nå for tiden. Allikevel så blir ofte de med kamera et hakk bedre. Vil man se et rikt fugleliv, så burde man helt klart dra en tur til Østensjøvannet. Det er også fint å bare gå rundt å rusle rundt vannet. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg