Dixierose fotoutfordring – dag 1 Venner

Heisann!

Jeg må med hånden på hjerte innrømme at jeg har vært elendig på å besøke mine naboer i bloggblokkene den siste tiden. Derfor fikk jeg ikke med meg at det hadde dukket opp en fotoutfordring hos Dixierose. Det er gøy å være med på sånn utfordringer, så jeg bestemte meg for å være med.

Temaene for utfordringen er:
Venner
Vann
Avkjøling
Hobby
Kosedyr
Fugler
Frisyre
Sommer
Lek
Pyntegjenstand

Jeg liker å gjøre ting i den rekkefølgen de er satt opp, og begynner på toppen hvor temaet er venner.

Det siste året har jeg fått flere venner/venninner enn jeg har hatt siden jeg var tenåring. Allikevel er det kun en som har vært venninne med meg siden vi begge var 18-19 år, og det er noen år siden. Jeg snakker da om Bestisen, som betyr veldig mye for meg og vi har vært igjennom mye sammen. Morsomme og fine ting, men også de triste tingene i livet. Av den grunn blir det bare henne jeg viser i dette temaet.

Om du ikke allerede har slengt deg med i Dixierose sin utfordring, så klikk på linken lenger opp i innlegget om du er fristet til å være med.


20 kommentarer
      1. Ja jeg følte jeg måtte bli med på denne utfordringen, for det er gøy både å lage innleggene og se hva folk syntes. Bestisen dukker opp på bloggen innimellom, og dette bilde ble tatt i fjor sommer da vi spiste lunch i Lillestrøm sammen med noen venner. Klems 🤗

    1. Artig at du ble med på utfordringen også! Det ser ut som den er ganske overkommelig og spennende å se hvordan du løser det. Så fint bilde av deg og Bestisen! Viktig med slike nære venner. 🙂

      1. Det kan være mye jobb med å være med på sånne utfordringer, selv om det er gøy. Jeg brukte for og deler av ettermiddagen på å finne bilder og gjøre klar alle innleggene. Nå ligger de klare å blir publisert automatisk. Tusen takk 🥰 Vi er sjelden med på samme bilde Bestisen og jeg, så det var ikke så enkelt å finne et som vi faktisk så litt normale ut begge to 😉

      1. Jeg syntes du skal bli med jeg, for det er gøy å være med på sånne ting. Gleder meg til å se hvordan du løser oppgavene om du velger å være med. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Jeg hadde jo ikke fått med meg at du hadde startet utfordringen, men så den hos Frodith og bestemte meg for å bli med. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Det er ikke så ofte hun er med på bloggen nå om dagen, var nok litt mer før da vi var ute å farta på forskjellige ting. Ha en fortsatt fin fredda, klems 🤗

      1. Det er ikke så ofte hun er med på bilder nå for tiden, var nok mer av det før. Er man ikke helt frisk har man vel egentlig ikke noe tiltak til å sette i gang med en utfordring. Du får heller bli med en annen gang når du er frisk og opplagt. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

    2. Fint innlegg, ja dere holder I hop – det har jeg skjønt. Dere er heldig.. <3 som har hverandre.
      Så flink du har vært som har lagd sååå mange innlegg på en dag! 🙂

      1. Tusen takk 🥰 Vi møttes første gangen Nyttårsaften 1978, men det var vi ikke klar over før mange år senere. Bestisen begynte å vanke nede i gården jeg bodde/bor rundt 79-80, og selv med våre mange ulikheter så ble vi gode venninner å har fortsatt å være det hele tiden. Jeg hadde tid til å lage alle på en gang i går, og syntes jeg det var like greit å gjøre det. For så ordner de seg selv så lenge utfordringen varer 😉 Klems 🤗

    3. Da er vi like her også, jeg har vært dårlig til med å dra på «besøk». Men bildet ditt er veldig koselig, dere er så fine. Enn og ha et så langt vennskap <3

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har i grunnen aldri hatt en stor indre vennekrets, bare noen få, men i de senere årene har jeg kun hatt en venn å det er Bestisen. Helt utrolig at vi har vært venninner i over 40 år. Jeg er i utgangspunktet veldig sosial, men samtidig har jeg behov av mye egentid når det blir for mye inntrykk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg