Disney prinsessene ble med på jobben i dag

Heisann og god ettermiddag!

I dag har vi sett litt til sola, men det har også vært en del skyer. Nå i ettermiddag har det også begynte å blåse en del. Det var +5C da jeg sto opp til morgenen i dag, nå er det +13,6C.

Det ble lite søvn på meg i natt, knappe 4 timer og øynene mine var som to blyantstreker da jeg sjanglet inn på badet. Etter en kjapp dusj følte jeg meg litt mer våken heldigvis, men nå begynner øyelokkene å bli litt tunge igjen kjenner jeg.

Jeg satte inn turbo giret og hentet fram matboksen med Disney prinsessene og gjorde klar frokosten og lunchen min. Så var det fjeset som måtte kles på innen jeg mer eller mindre løp ut av døra. Da jeg dumpet baken ned på stolen på jobben var kl 9, og det var ikke så ille. Jeg rakk akkurat å logge meg på alle programmene og spise frokosten min, før jeg løp videre til en Workshop. 

Nå har jeg vært hjemme noen timer, og jeg har fått brettet sammen gårsdagens klesvask, vasket opp og spist middag. Bena er godt plantet på fotskammelen og blikket skifter mellom PC’n og TV’n hvor fjorårets sesong av MasterChef (sesong 17) går på Britbox. Elsker programmet, men har ikke fått sett det på lenga da jeg ikke har kanalen hvor de sender det.

Tror jeg blir sittende en stund å sløve jeg, og vente på at energinivået skal stige litt igjen.

Håper du har hatt og fortsatt får en fin onsdag 🥰

 

10 kommentarer
    1. Master chef er et morsomt og interessant matprogram 😊

      Trasig med for lite søvn, for dagen blir tyngre…

      Lag deg en fin onsdag videre 😊

      1. Da BBC Brit, som het noe annet før, pleide å sende MasterChef så satt jeg klistret hver eneste gang. Må innrømme at jeg savner det.
        Dagen i dag har vært slitsom, så jeg tror med sikkerhet at jeg kommer til å sovne tidlig i kveld 😉
        Ha en fin onsdag du også 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Jeg var inne i en fin steam med mellom 7 og 8 timers søvn hver natt, så dette måtte komme. Det blir nok ikke så sent før jeg legger meg i kveld tenker jeg, for jeg er sigen i kroppen 😉

      1. Tusen takk 🥰 Falt plask for denne matboksen da jeg så den, og måtte ha den 😉 Energinivået har ikke vært på topp i dag, og forhåpentlig så får jeg sove godt i natt så morgendagen blir bedre.

    2. Jobber halv dag til 13.5 så i dag var jeg en tur i skogen. Og det på den andre siden av byen. Gikk til Stronghytta som er blitthelt ny og moderne hvor man kan ligge over. Foran meg ligger det dager som jeg kunne ha vært foruten men jeg skal knekke de også. Merker at denne pc-en jeg skriver på er litt treg av seg, burde ha investert en god service på den. Men det må vente. Ble billigmat til middag i dag og fant kjøttboller på salg. Men det smakte. Det blir tidlig kveld som det pleier. Ha en fin kveld.

      1. Det var nok godt ute pÃ¥ tur i dag, selv om det var litt frisk vind. Her i Oslo i alle fall. Det er en del ting du kan gjøre selv for at PC’n kan bli raskere, som Ã¥ rydde i app’er du ikke bruker, ta en discrydding og kanskje slette nettsider som har blitt lagret nÃ¥r du er inne pÃ¥ dem. Jeg husker ikke hva det heter i farten, men jeg har gjort det mange ganger Ã¥ det har vært til stor hjelp. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg