Dette trodde jeg ikke ville skje….

Heisann!

Jeg har jo fortalt at jeg har hatt 3 Amaryllis, 2 hvite og 1 rød. Alle sammen ferdig blomstret for denne gangen, vel det var det jeg trodde…. Nå er de i gang igjen 😍

Photo taken with Focos

Dette er den hvite, hvor den nye blomsterstilken har kommet litt lenger. I tillegg er det noe som kommer ut eller er det opp fra løken 🤔 Jeg får se hva som skjer etter hvert.

Photo taken with Focos

Jeg behøver vel egentlig ikke si det, men allikevel dette er den røde. De blomstene som kom i romjulen, sprang aldri ut og visnet i det de skulle åpne seg. Nå håper jeg virkelig at disse blomstene her ikke gjør det samme.

Jeg trodde som sagt ikke at jeg skulle få flere blomster på løkene, for det har skjedd bare en gang på de Amaryllisene jeg har hatt. Hva med den tredje? Vel, der kommer det ikke opp noe annet enn blader etter det jeg kan se, men man vet jo ikke.

Har du fått igjen blomster på Amaryllis, retter blomstring eller senere på året?

#amaryllis #blomstring #natur

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg