Dette sto ikke på timeplanen…

Image by OpenClipart-Vectors from Pixabay

Heisann!

Ute skinner solen fra en skyfri himmel, men luften er mer preget av høst nå enn tidligere. Temperaturen ligger på +15,2C i skyggen og litt høyere i solen.

Det var jo i dag det skulle være første dag tilbake på jobb etter ferien, men….

Jeg våknet allerede kl 5 i dag med feber og sår hals. Når jeg målte feberen var den oppe i 39C. Jeg var ikke helt i form i går heller da jeg var på besøk hos Politiet, men avfeide det med at det er bare sånn det er i blant. For det er nemlig det, formen svinger opp og ned hele tiden. Faktisk fra den ene timen til den andre, uten at det er noe unormalt ved det. Denne gangen var en grunn til at jeg frøs og var varm om hverandre, og følte meg sliten. Ikke så mye å gjøre med det, annet enn å ta det med ro.

Jeg skulle ha satt i gang vaskemaskinen når jeg kom hjem i går, men jeg hadde rett og slett ikke ork til å gjøre det. Nå er den derimot i gang, og jeg var spent på hvordan den ville oppføre seg. Sist gang jeg brukte den så kjørte den ikke sentrifugeringen, og jeg endte opp med en klissvåt vask. Ettersom det var så sent på kvelden kunne jeg ikke sette på ekstraprogrammet da, så jeg vridde ut vannet så godt jeg kunne av de få plaggene som jeg hadde vasket. Om det var for lite i maskinen eller om det var noe annet som var årsaken vet jeg ikke. Krysser fingrene for at den fullfører alle programmene denne gangen.

Håper din onsdag er bedre enn min 🥰

 


15 kommentarer
    1. Vondt med feber som kommer og går hele tiden, men da sliter du kanskje med betennelse i kroppen iblant. ❤️ Ønsker deg masse god bedring og krysser fingrene for at du blir bra og at vaskemaskinen oppfører seg! 🤞🍀 Håper du får til å kose deg på balkongen idag, for det er en nydelig dag ute! ☀️

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg har kronisk betennelse i kroppen, så det at jeg får høy feber uten grunn er vanlig. Så langt har vaskemaskinen oppført seg, men den er ikke speedy gonsales så jeg må vente litt til innen den skal begynne å sentrifugere. Om formen tillater det kan det hende jeg setter meg ut en stund, for det er et fantastisk vær 🌞

      1. Vaskemaskinen oppførte seg eksemplarisk i dag. Jeg mistenker at sist gang så var det rett og slett for lite i den, og da forsto den hekt sikkert ikke at den skulle kjøre hele programmet.

      1. Tusen takk 🥰 Det var ikke akkurat sånn jeg ville avslutte ferien min, men det går nok over til neste uke. Vaskemaskinen oppførte seg helt eksemplarisk, så jeg tror at årsaken sist var at det var alt for lite tøy oppi 😉

    2. Huff da!😨
      Det var nå som utgjort at du skulle bli syk!
      Enda godt du fikk gjennomført timen hos politiet, ellers hadde du sikkert måttet vente i en evighet på ny time.
      God bedring!🤗

      1. Tusen takk 🥰 Selv om jeg ikke ønsket å bli syk nå, så var det som du sier godt at det ikke kom om tirsdagen. Det er flere måneder ventetid på pass og ID kort. Det henger fortsatt i dag, så det blir ikke de store sprellene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg