Dette hadde jeg ikke trodd Vinja 😸

© Vera Lynn

Hei og god søndag!

Ute er det grått nå på formiddagen, men jeg kan se litt lysere partier oppe på himmelen. Før jeg sto opp i dag har det nok kommet litt regn også. Temperaturen ligger på +10C.

I dag sov jeg helt til klokka var nesten 10:30, og da var hode mitt veldig våkent. Kroppen derimot hadde nok lyst til å ligge under dyna en stund til. Jeg tvang meg opp og gikk igjennom de vanlige rutinene, mine og Vinja’s, og sakte men sikkert begynte kroppen å bli i bedre humør.

Da jeg var ute å handlet i går kjøpte jeg også med litt mer våtfór til Vinja, og når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg hadde kjøpt feil. Hun har i alle år syntes paté og våtfór i kraft ikke er verdt å smake på en gang. Det var jo nettopp det jeg hadde klart å kjøpe, i tillegg til noe jeg vet hun liker. Nå nettopp fylte jeg opp matkoppen hennes med det fóret som var “feil” bare for å teste, og til min store overraskelse kastet hun seg over det. Noe som er helt fantastisk, og jeg kan variere enda mer enn jeg har gjort hittil.

Jeg er vel ikke av dem som har tatt mest dråpe bilder, men i går snek jeg meg innpå noen da jeg var på veg inn. For en gang skyld ble de faktisk ikke så ille. Kamera på mobilen taklet at jeg gikk enda nærmere, men så plutselig begynte det å blåse opp og kamera ville ikke fokusere på en eneste dråpe. Nå ja, jeg sier meg fornøyd med det jeg fikk 🥰

Dagen i dag er helt uten planer, for jeg kjenner at strikken er tøyd litt langt etter at jeg har gjort noe hver dag de siste dagene. Det har blitt lite tid for kroppen å hente seg inn, men i dag skal den få lov til å gjøre det….

Ønsker deg en fin søndag 🥰

 

9 kommentarer
    1. Nydelig bilde og ordentlig klart og fint! 👏 Vanskelig å fotografere blader, – må være totalt vindstille. Så bra at hun liker flere typer mat. 😺 Her var det også grått med litt regn før idag, men må letner det og sola titter fram. Ønsker deg en fin søndag! 🍁🍂

      1. Tusen takk 🥰 Skal man virkelig klare å fange ting som beveger seg, må nok et litt annet kamera til. Noen ganger kan man selvsagt være heldig, men ikke denne gangen. Ja det var overraskende at Vinja likte den maten jeg hadde kjøpt, for på 13,5 år har hun bare fnyst av den. Jeg trodde sola kom her også i sta, men nei den var ikke klar. Klem 🤗

    2. Det var et kjempefint og nydelig bilde, og det er så gøy å utforske ulike motiver 😊 Dråpene kommer så tydelig frem.

      Moro at Vinja likte det da, og kattene overrasker når vi minst venter det. Hera kan også overraske på samme måte.

      Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk 🥰 Jeg elsker dråpebilder, men har ikke alltid vært så heldig med dem selv. At Vinja har endret seg og liker ting hun ikke likte før, gjør det jo enklere for meg å kjøpe mat til henne. Klems 🤗

    3. Jeg har hørt at katter ofte legger sin elsk på en type mat og nekter og spise alt annet. Det var jo fint at hun overrasket der da 😄
      Bildet av dråpene var flott syns jeg 😍
      Klem🙂

      1. Tusen takk 🥰 Ja du har nok rett i det angående katter og mat. Begge kattene mine har vært sære når det gjelder våtfór, men det er så flott at Vinja begynner å like noe annet. Hun overrasket i dag også, da hun fikk noe nytt igjen. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg