Dette gleder jeg meg til 🥰

Heisann og hoppsann!

Jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at jeg skiftet fra Oslo Syd til Lørenskog Revmatikerforening, for der skjer det noe hele tiden. Ettersom jeg fortsatt er i jobb kan jeg  ikke være med på alle arrangement enda. Kun de tingene som foregår om kvelden, og på de dagene jeg ikke jobber. 

I forrige uke kom det mail fra forening om medlemsmøte hvor en skal komme å snakke om artrose, en juletur og en konsert neste år.

Juletur med Lørenskog Revmatikerforening

Juleturen er i slutten av november og går først til Strømstad med buss, hvor vi får et par timer til å handle. Så går turen videre til Fredriksten Festning for å besøke julemarkedet og deretter spise julemiddag på Fredriksten Kro før turen går hjem igjen.

Bestisen og jeg hadde planer om å dra til Sverige før jul, men nå dropper vi den turen og blir med foreningen i stedet. Jeg meldte meg på tidligere i uken og i går betalte jeg for den. Jeg har en tendens til å bli litt bilsjuk når jeg kjører buss, så jeg må nok kjøpe en eske med reisesjuke tabletter så jeg ikke blir dårlig og får dagen ødelagt.

Konsert med Bjelleklang i mars 2023

Jeg vet ikke om du huske at jeg fortalte at Bestisen og jeg skulle på konsert med Bjelleklang for noen uker siden, som dessverre ble avlyst på grunn at sykdom. Stor var gleden da Revmatikerforening hadde skaffet billetter til en ny konsert som er satt opp til neste år, nærmere bestemt 16. mars. Den konserten ville vi jo ikke gå glipp av så vi har meldt oss på den. Konserten blir i Lørenskog Hus denne gangen også.

Kalenderen for første kvartal neste år begynner å få en del avtaler allerede, så det ser ikke ut til at jeg kommer til å kjede meg.

 

22 kommentarer
    1. En lang dag er over med flytting men det er mange ting i huset enda. Masse bøker og på lofte er det mange ting. Men gutta fra Berges flyttebyrå kan sine saker. I morgen vil jeg ta en tur i byens bad, lenge siden sist. Vil komme tidlig ditt før de fleste andre. Truss går av etter 6 uker som statsminister så nå blir det noen spennende dager før de velger den neste. Slike saker byr på masse media og sterke engelske tradisjoner rundt valget. Men nå vil jeg gå en tur i tåka. Litt trim skader ingen. Ha en fin kveld.

      1. Nei man klarer nok ikke å flytte alt i løpet av en dag, uansett hvordan man planlegger. Jeg leste at hun skulle gå av etter bare 6 uker på en skotsk avis…., mye styr i politikken i england om dagen. Ha en fin fredagskveld.

      1. Ja jeg tror det kommer til å bli fint, og det beste er jo at jeg slipper å være sjåfør for en gang skyld. Jeg elsker å kjøre bil, men kanskje ikke hver gang vi skal noen steder 😉 Gleder meg virkelig til konserten, og tenker at den kommer til å bli fin 🥰 Klem 🤗

    2. Herlig du har mange planer utover, så koselig det blir med den bussturen da, topp…
      Julemarkedet er fint, er jeg hjemme så drar jeg en tur til Halden og sjekker det…Veldig god stemning på dette markedet. Klem..

      1. Ja nå skjer det noe nesten hver eneste uke fram til jul. Jeg tror nok at dette blir en veldig fin tur, shopping og julemarked, og så slipper jeg å være sjåfør for en gang skyld 😉

    3. Viktig å ha ting å glede seg til! 🥰 Juleturen hørtes koselig ut, og så får dere vært på litt shopping og godt å slippe å kjøre.

      1. Ja jeg gleder meg til juleturen, og jeg skal ta med meg trillebag som jeg kan putte varene i. Kan fort bli litt mer enn en pose, og da er det greit å slippe å bære 😉 Veldig spent på julemarkedet, om det er litt mer av den gamledagse sorten eller som de vi har her i Oslo. Klem 🤗

    4. Artig at du er kommet til en aktiv forening. Det er fint å vite at ting skal foregå, blir sikkert mange fine opplevelser. Og så får dere endelig den konserten som dere mista. Klem <3

      1. Ja vet du, jeg var så misfornøyd med den avdelingen jeg var medlem av, og er litt forundret over hvor stor forskjell det er mellom foreningene. Ikke vanskelig å være aktiv å finne interessante ting å være med på, og det er jo helt fantastisk. Veldig glad for at Bjelleklang konserten ble satt opp igjen, for det var noe jeg virkelig gledet meg til. Klem 🤗

      1. Ja nå skjer det noe nesten hver uke helt fram til jul, og mye spennende å glede seg til. Ja det er flott med en sånn aktiv forening, men litt rart at det skal være så stor forskjell på dem. Klem 🤗

    5. Skjønner godt at du vil være medlem der med det fine programmet.🤩🥰
      Den juleturné der høres helt fortreffelig ut.🧑🏻‍🎄🎅🏻
      Nyt fredagskvelden!🤗

      1. Ja valget med å flytte var ikke vanskelig når jeg fikk beskjed at det gikk greit, for i den nåværende foreningen skjer det jo hele tiden. Lenge siden jeg har vært på busstur, og en juletur er jo litt ekstra koselig da 🥰 Klem 🤗

      1. Ja jeg tror at det kommer til å bli veldig koselig med juleturen og Bjelleklang til neste år. Det er viktig at man har noe å glede seg til, og mange ganger er litt av spenningen å planlegge ting og glede seg, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg