Det var noen dager siden sist…

Heisann!

…jeg var inne på bloggen, men formen har ikke vært noe god. Kroppen har jobbet mot meg på alle måter siden onsdagen, men i dag kjennes det faktisk litt bedre igjen. Så det går den rette veien. Skal ikke si så mye mer om saken.

I går og i dag har jeg prioritert å få ferdig den første armen på Vela-genseren min. På formiddagen i dag kunne jeg endelig felle av. Jeg begynte på no 2 med en gang, og har allerede blitt ferdig med vrangborden og lagt ut alle maskene på første rettpinnen. Armene skal ifølge mønsteret være store og rommelige fra starten, og det passer meg bra for jeg liker ikke at armene sitter etter.

Det er ikke mange minuttene til Vinja skal ha medisin, og da sitter hun enten klar bak meg i sofaen eller på bordet som på bilde fra i går. Hun lå lenge å koste seg i fanget mitt tidligere, men så forsvant hun inn på soverommet. Døra til klesskapet står på gløtt, og jeg så hun hoppe inn. Hun har ikke pleid å ligge der, men nå har jeg noen pledd der som er gode å ligge på 😺

Om fredagen startet ESC sirkuset med Adresse Liverpool, og ettersom jeg elsker ESC måtte jeg jo se på det. Syntes det var mange låter som jeg holdt på å sovne av, men så kom den franske som jeg til min store overraskelse likte. Jeg kan ikke huske sist jeg likte noe de har kommet med, men i år hadde de en låt som jeg syntes var bra. Så du på Adresse Liverpool?

I går skulle jeg se på Spelemannsprisen, eller hva det heter, men så endte jeg opp på DR1 i stedet og glemte hele greia.

Å der kom Vinja ut av skapet 😉, for klokken dro over 21 for litt siden og det er tid for medisin.

Håper du har hatt en fin søndag 🥰

14 kommentarer
    1. Nydelige Vinja.😻
      Det ser ut til at genseren din blir veldig fin.🤩🧶
      Jeg har ikke fått med meg ESC enda.
      Nyt kvelden!🌱🌸

      1. Tusen takk 🥰 Jeg liker det at mønsteret kommer fram ved å alternere med rett og vrange masker. Kommet godt i gang med arm no 2 nå, og jeg må nok være litt mer produktiv med den tror jeg. Du gikk ikke glipp av så mye på Adresse Liverpool, men er man interessert er det grei å få med seg. Ha en fin mandag 🤗

      1. Tusen takk 🥰
        Er veldig fornøyd med genseren så langt, og tror eden kommer til å bli fin. Det var dessverre kortvarige opptur på formen, våknet med feber og en stemme som ikke er der lenger 🙈

    2. Den genseren din tror jeg blir utrolig fin! Nydelig farge også! Det må være noe godt i den medisinen til Vinja, siden hun liker den så godt 😀

      1. Tusen takk, jeg tror genseren blir veldig fin når den er helt ferdig 🥰 Har bestemt at den skal være ferdig innen utløpet av april måned. Ja medisinen til Vinja er visst veldig god på smak. Dyrlegen fortalte meg at de hadde endret den, for noen år siden da kattene ikke likte den. 🤗

    3. Genseren din blir skikkelig fin med det mønsteret! Når jeg skal strikke to ting av noe, så synes jeg det er så vanskelig å komme igang med den andre delen, men du har vært flink og er igang med den. 🙂 Jeg har ikke fått med meg at de har begynt med Adresse Liverpool, men da skal jeg jammen se på den idag. Har god tro på Norge sin sjanser iår. Håper mandagen din er fin! Endelig ble det sol igjen, så nå er det bare å nyte finværet! 😀

      1. Tusen takk 🥰 Vanligvis så går jo armene ganske raskt, men med dette mønsteret går det tregt. Skal tvinge meg selv til å strikke noen omganger hver kveld, så vil nok arm no 2 snart være ferdig 😉 Er man litt interessert i ESC er det greit å få med seg disse Adresse programmene. Jeg er jo ikke av de som sitter å hører dem om og om igjen i forveien, så da pleier jeg å syntes det er greit å få med seg oppsamlingen. Nå skinner sola inn på balkongen allerede, og Vinja har flyttet ut dit allerede 😺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg