Det snødde og regnet om hverandre

Photo taken with Focos

Heisann og god dag!

I dag har det vært en nydelig vinterdag ute, med sol og en delvis blå himmel. Temperaturen har ikke vært så ille med +4,5C.

Om det er en fin dag i dag, så var det langt i fra det i går. Da startet det med regnvær, og så gikk det over til sludd som etter hvert la seg på bakken. Hele dagen og kvelden vekslet det på å regne og sludde. Da jeg våknet opp i dag var alt som kom i går blitt til is, og det var veldig glatt ute i gården. Jeg var glad jeg ikke skulle ikke ut i dag, og leke Bambi på isen.

Det har blitt dårlig med blogging tidligere i dag, for det er tirsdag og det betyr arbeidsdag for meg. Da blir det sjelden tid til noe privat i løpet av dagen, bortsett fra i pausene mine. Å i dag har jeg brukt de på å sitte i telefonen.

Bankkontoen ble fylt opp igjen i dag, og etter at arbeidsdagen var over hentet jeg fram bunken med regninger. Å denne gangen var den større enn vanlig, og jeg betalt alle så nær som et par som kan vente til slutten av måneden.

Akkurat nå sitter jeg å ser på CSI NY på Viaplay. Oppdaget helt plutselig at serien lå der, og da måtte jeg bare se den igjen. Jeg har kommet til midten av sesong 3, og syntes at det var noen episoder som virket ukjent så kanskje jeg ikke har sett alle allikevel. Trodde jeg hadde det 🤔

Håper du får en fin kveld 🥰

 

4 kommentarer
    1. Her kom det bare regn igår, men det var litt glatt idag….! Det fant jeg igrunnen først ut da jeg var ute og gikk litt i lunsjen! Deilig å få lønn – og få betalt noen regninger! 🙂

      1. Ja det var broddeføre her, og de fleste som dristet seg ut hadde det 😉 Jeg var ganske blakk etter å måtte betale for reparasjonen på bilen, så det gjorde godt å få fylte opp kontoen igjen. Ja en god kveld 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg