Den ser ut til at den trives

Kristtorn

Heisann og hoppsann!

Jeg er veldig begeistret for Kristtorn, og var veldig happy da jeg fikk tak en plante her i november måned. Har hatt det tidligere også, men da klarte jeg å ta livet av den før jula var over dessverre. Tok en ekstra kikk på den i dag morges, og oppdaget at det har kommet både nye skudd og nye bær flere steder. Så kanskje jeg er heldig med denne her….? Nå skal det sies at jeg har vært mer nøye med hvordan jeg vanner den, ikke for mye og ikke for lite, i tillegg til at den står på kjøkkenbordet. Jeg har ikke varme på kjøkkenet, og det kan være en god grunn til at den trives veldig godt. 

Dersom den fortsetter å trives og vokse, så skal jeg prøve å plante den ut i bedet til våren. Har alltid ønsket å ha et Kristtorntre der ute, så jeg krysser fingrene 🤞

 

22 kommentarer

Siste innlegg