Det samme, men allikevel ikke 💅

Heisann!

Alarmen ringte tidlig her i Casa Fres og Knurr i dag, og ettersom jeg satt litt for lenge oppe i natt var jeg så trøtt, jesp! Regnet plasket ned i det jeg dro opp rullegardinen, men innen jeg var ferdig i dusjen skinte faktiske sola. Det har den i grunnen gjort det meste av dagen, bortsett fra akkurat nå… Temperaturen lå på +11C, men steg opp til over +15C ut på dagen i dag.

Fra Snapchat 04102021
Fra Snapchat 04102021

Jeg hadde time hos Iris Nailbar kl 10 i dag til å fikse neglene mine. For en gang skyld var jeg tidlig ute, og måtte vente litt på Kimmy. Innen jeg dro hjemmefra hadde jeg bestemt meg for at jeg ville ha akkurat det samme designet som jeg har hatt. Ettersom vi er inne i Halloween måneden, valgte jeg å stasje opp med dekorasjoner med det temaet. En negl på hver hånd med et gresskar, og en med en edderkopp. Kimmy tok av en del på lengden, så nå er det lettere å bruke tastaturet på PC’n. For første gang siden jeg begynte å gå å fikse neglene, hadde jeg klart å ødelegge en negl. Jeg kuttet et stort hakk i den ene tommelfingerneglen på lørdagen, da jeg holdt på med maten. Det var ikke så farlig, ettersom lengden ble justert ganske mye.

De aller fleste går jo for litt mer dusere farger, men jeg elsker jo farger og liker å skille meg ut. Noe dere som har fulgt meg en stund har fått med dere 🥰

Håper du har hatt en fin mandag 😉

#negler #negledesign #halloween #halloweenpynt #gresskar #edderkopp #oransje #svart #irisnailbar

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg