Det lønner seg ikke å stresse

Kveldshimmel

Hei og god fredag!

I går kveld ble det knallvær, og alle de grå skyene forsvant. I dag er de tilbake igjen, sammen med regn i bøtter og spann. Temperaturen er på +18C.

Sitter på Al Dente på Brynsenteret med  en dobbel Americano, for å få tiden til å gå. Jeg har time til å fikse neglene mine om ca 45 minutter. Jeg så litt feil på klokka, og trodde jeg hadde veldig dårlig tid. På toppen av alt så ringte naboen i det jeg sto med et bein i entreer og et i dusjen, og hun hadde god tid når hun skulle gi en beskjed. Nå skal jeg ikke skylle på henne, for det var jeg som surra…. Kimmy, som fikser neglene mine, så ut som et spørsmålstegn da jeg kom stressende.

Det smakte godt med kaffe nå, noe jeg ikke rakk før jeg stresset ut. Samtidig som jeg også fikk roet meg ned litt før timen min.

Jeg trodde jeg hadde bestemt meg i går for hvilken fargekombinasjoner jeg skulle ha. Hihi, ombestemte meg til morgenen i dag jeg, og hva det ble får du se senere i dag 😉

Håper du får en fin fredda 🥰!

 

2 kommentarer
    1. Ergerlig Ã¥ stresse, og sÃ¥ finne ut at man har god tid likevel! Godt med en kaffe da og roe seg litt ned. Ble en bytur her idag, og brukte litt god tid i gÃ¥gata og satt og spiste utendørs. Sjelden jeg tar meg tid til slikt, – bare ordner det jeg skal og sÃ¥ hjem. Ønsker deg en fortsatt fin dag! 🥰

      1. Ja det var litt kjedelig at dagen startet som den gjorde, men etter en kopp med kaffe og en vaffelplate hadde hode og kroppen roet seg. Det er veldig koselig å sitte ute å spise og se på livet, så lenge jeg slipper å sitte midt i sola. Ha en fortsatt fin fredda 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg