Det lå en pakke på dørmatta i dag

Heisann og god formiddag!

I løpet av natten har det kommet en hvitt teppe og lagt seg over Oslo, men nå skinner sola igjen fra en knallblå himmel. Temperaturen er nede på blått, og ligger på -5,1C.

Var veldig trøtt og sliten i går kveld, og la meg ganske tidlig til meg å være. Jeg sovnet med en eneste gang, og har jammen klart å være i drømmeland i over 9 timer. Kroppen og hode føles helt uthvilt og i god form, noe som ikke alltid er tilfelle selv med nok søvn 😊.

For en tid tilbake bestilte jeg meg et par “Happy Flops”, etter å ha sett influenser Therese Lien annonsere dem på sin Snap konto. Hun hadde en rabattkode på 20% som jeg benyttet meg av. På morgenen i dag kom de på dørmatten, og jeg må innrømme at jeg ble litt overrasket for jeg trodde jeg måtte hente dem 🤔. Jeg var ikke sen om å prøve dem for å se om de passet… Føttene mine er brede, store og har en høy vrist som gjør at det noen ganger er en utfordring å finne sko som passer. Jeg sklei ikke akkurat inn i dem, men de passer og er som de lover veldig gode å gå med. Sålen er myk, og det føles nesten som om jeg går på skyer. Når jeg først skulle kjøpe så måtte jeg jo ha rosa vettu 🥰 NB! Jeg har ikke blitt betalt for å snakke om skoene, bare for å nevne det.

Jeg tok et bilde av Flops’ene på, men når jeg så hvor tørre fottsingene mine så ut kunne jeg ikke legge det ut. Har jo helt glemt å smøre dem på en stund, så nå må jeg skjerpe meg altså!!

I går fortalte jeg at jeg hadde kjøpt 1,5 kg med Bon Bon drops (Losse-pladsen), og i dag sitter jeg med en sår tunge. Ta det helt med ro jeg har ikke spist opp hele boksen, men noen forsvant i løpet av kvelden. Jeg vet jo det blir sånn når tungen blir utsatt for salmiakk-lakris, og da gjerne litt mer enn en gang i løpet av kvelden. Var det godt: JA. Angrer jeg: NEI. Kommer jeg til å gjøre det igjen: JA. 😂🤣😂

Hvilke planer har jeg for denne dagen da? Vel jeg skal prøve å strikke ferdig bakstykket på genseren min, ettersom det ikke ble noe i går. Så skal jeg jo på strikketreff senere med jentene/damene i VIP Gruppa. De er jo så flittige, og da vil jeg jo være det samme å vise at jeg har kommet lenger enn når vi så hverandre sist 😉

Håper du får en fantastisk torsdag 🥰

22 kommentarer
    1. Alltid gøy med pakke på dørmatta, om man bestiller den selv eller ei. De så fine ut og det er bare å vente på sommeren, så du får viftet med tærne på verandaen.

      1. Ja det har du rett i 🥰 Jeg liker jo å gå barbent, så jeg går allerede nå å vifter med tærne 😂 Det blir selvsagt mer behagelig når sommeren og varmen kommer. Klem 🤗

    2. Håper du kommer til å trives i dine flotte, rosa flops 😀 Jeg har også ofte på sko inne. Har et par Sketchers som er myke og behagelige.

      1. Jeg går ofte barbent inne, men det veldig kaldt på golvet her så det er godt med noen innesko. Disse her var/er veldig myke og behagelig å gå med. Akkurat så gode som de reklamerer for 😉

    3. Jeg har sett reklame for de på facebook, og de ser veldig behagelige ut! 😀 Viktig med gode sko! Jeg venter på pakke jeg også, – bestilte noen bøker av Jørn Lier Horst av ei på Finn. Liker så godt de bøkene, og ser det er mange som selger de brukt, så nå er påskekrimmen i boks og vel så det. 😉 De sammenligner sikkert ikke hvor langt alle har kommet på strikketøyet, så ta det i det tempoet du føler er greit, men skjønner hva du mener. 😀 Ha en fortsatt fin torsdag! 😀

      1. Jeg har sett reklamen på disse flopsene lenge både på Facebook og på Snap innen jeg bestemte meg. Angrer ikke på at jeg kjøpte de, for så myke og behagelig 🥰 Jeg har flere bøker i samme sjangeren som de du har kjøpt, og de skal jeg også kose meg med i påsken. Forhåpentlig blir det fint vær så jeg kan sitte ute på balkongen. Nei da, ingen måler så jeg føler ikke noe stress annet enn at jeg selv gjerne vil komme lenger. De fleste av de andre jentene rekker opp med jevne mellomrom de også. Ha en fortsatt fin fredda 🤗

    4. Så fine slippers, jeg bruker det 365 dager i året…Bare jeg bruker flipp flopps…
      Men skal sjekke de her, så bra ut..
      Ja, nå man har et helt spann så kan det gå slik….Alt med salmiakk og lakris er jo så himla godt.
      Klem <3

      1. Tusen takk, og for en drøm å gå på. De er like behagelig som de reklamerer for. Om du vurderer å kjøpe, så sjekk ut Snap kontoen til noen av disse influenserne, for de har mange ganger rabatter du kan bruke. Jeg fikk 20% avslag på mine. Hihi, jeg har litt sår tunge i dag også, for jeg spiste nok noen bolsjer i går også. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

    5. Fine sko du fikk deg. Kunne jo vært en forsinka sluttpakke du fikk fra der du jobba men det var det ikke. Håper du har mye glede av de, gode og fine ser de ut. Var en tur hos mor i dag og jeg skal ditt til lørdag formiddag og kjøper med meg kake, det er surr i bussavganger i helga pga sprirennet tirsdag. På vei hjem tok jeg med meg 2 brød fra en kiwi i byen. I morgen er det fredag og snart er halv mars historie. Ha en fin kveld.

      1. Om jeg hadde fått disse flopsene i sluttpakke, tror jeg at jeg ville blitt veldig skuffet. Selv om de er en drøm å gå på. Det er ganske kaldt på golvet her hos meg, så det er godt å kunne smette på seg disse når jeg går rundt. Ha en fortsatt fin fredda.

    6. Herlige rosa slippers!🤗👌🏻
      Bra at du ble fornøyd.
      Godt med alle pakker som blir levert på døren.
      Kos deg!🤩

      1. Jeg er alltid skeptisk når noen roser enkelte produkter opp i skyene, men disse lever faktisk opp til at skrytet. Så myke og behagelig. Ja veldig greit nå pakkene ligger utenfor døren, men som regel må jeg hente de selv. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Ja det måtte bli rosa, for jeg elsker jo den fargen i alle nyanser 🥰 Jeg elsker akkurat dette godteriet, men kan ikke kjøpe det hele tiden for da kommer jeg til å gå rundt med sår tunge hele tiden. I tillegg til av livlinjen også eser ut. Klems 🤗

    7. Og de har jeg sett mye reklame for siste tiden – og tenkt om jeg skulle slå til med et kjøp. Da er jeg spent på om du er fornøyd med de videre fremover!! klems og god fredag og helg 😀

      1. Så langt er jeg veldig fornøyd med dem, for de er en drøm å gå på. Ettersom det ikke er skinn/lær med et plastmateriale er jeg jo spent på hvor solide de er. Skal komme tilbake om en stund om det. Hvis du skulle velge å kjøpe, så sjekk ut Snapkontoen til en av disse influenserne. De gir nemlig rabatt, så du kan spare noen kroner på det. Ha en fortsatt flotters fredda, klem 🤗

    8. Har sett disse skoa jeg også, og lurt på å kjøpe dem, men ikke gjort det så langt 🙂 Fint å høre fra flere om de er så gode som lovet 😉
      Salmiakklakris er for godt til å la være 😀

      1. Jeg er veldig fornøyd med Flopsene, og de er himmelsk god å gå med. Så reklamen lyver ikke når det gjelder dem. Ellers så prøver jeg å begrense meg når det gjelder dropsen med salmiakk, for ellers blir både tungen sår og magen litt ugrei. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg