Det kom en grå plastpose i posten…

Heisann og god dag!

Været, ja skal man i si om det i dag? Da jeg sto opp til morgenen i dag tittet sola fram, men så trakk himmelen de grå gardinen for og ikke lenge etter så begynte det å regne. Noe det har gjort med jevne mellomrom. Det er en klam luft ute som trekker inn, og gradene ligger rundt +14,7C.

Skulderen min krangler igjen, men jeg er på jobb her hjemme men sliter en del. Det blir kanskje til at jeg melder meg syk i morgen, sånn at skulderen får mer hvile og at betennelsen roer seg igjen 🤔

En grå plastpose med mange små oppi

Postmannen kom med en grå plastpose med mange små poser oppi fra Kina i dag. Ting jeg bestilte for et par uker siden, og ble litt overrasket over at det ikke tok lenger tid. Under her kan du se hva som er i de små posene 😊

Smykker fra Wish

I posene var det smykker som jeg har bestilt fra Wish, og jeg hadde nesten glemt hva det var. Jeg er ikke så opptatt av om de smykkene jeg går med er ekte, og det er de jo heller ikke disse man bestiller fra Wish. Selv om de påstår at de er det. Prisen forteller egentlig alt om hva man får. Jeg har bestilt mye smykker fra Wish de siste årene, og det er ikke ofte at jeg har vært misfornøyd med det jeg har fått. Det er jeg heller ikke denne gangen. Spesielt begeistret for de to øyenstikkerne i grønt og lilla 🥰

Denne så jeg på TikTok

Denne dingsen her så jeg første gang på TikTok, hvor de skrøt av hvor bra den var til å samle opp katte- og hundehår fra tepper og møbler. Ettersom jeg har katt, så har jeg også en del kattehår over alt og bestemte meg for å bestille en for å teste den. Noe jeg akkurat gjorde med noe forskjellig utfall. Den fungerte fint på pleddene i sofaen, som er litt fluffy, men ikke så greit på sengeteppet mitt hvor det er sydd mønster. Der hektet den seg raskt opp i trådene, så der kan jeg ikke bruke den. På klorestativene og mattene til Vinja fungerte den godt på de fluffy flatene, men ikke der hun klorer. Bortkastet penger? Ikke helt men den fungerer allikevel ikke så bra som de påstår at den gjør. NB! Ikke fått betalt for å teste og vurdere produktet!

Hørte nettopp en rar plaskelyd oppe på gangtaket som jeg kan se fra her jeg sitter. Der satt to skjærer og badet å vasket fjærene sine i en vanndam. De var/er klissvåte, så nå sitter de å tørker fjærene sånn at de kan fly videre. Gikk nemlig ikke så bra når den ene forsøkte 😉

Håper du har en fin dag 🥰

 

16 kommentarer
    1. Veldig fine smykker!🥰 Kjekt å ha litt å bytte på, og det kan man gjøre når de ikke er så dyre. Den dingsen til å fjerne dyrehår har jeg også sett reklame for. Bra at den fjerner hår på endel stoffer, – bedre enn ingenting, og lett å ta fram og bruke. 👍 Ha en fortsatt fin dag!🤗 Litt samme været her også, men er meldt fint fra imorgen. 🙂

      1. Tusen takk, veldig fornøyd med dem selv også 🥰 Jeg liker å bytte og ha smykker som passer til de klærne jeg har på meg. Da er det greit at de ikke koster en formue. Ja den dyrehår fjærneren fungere fint på tepper ol, så jeg får si meg fornøyd 😊 I går regnet det for det meste hele tiden med noe unntak, men i dag har det vært oppholdsvær, og ganske grei temperatur 😉 Ha en fin torsdagskveld.

    2. Så heldig at du var fornøyd med de fleste produktene fra Wish 🙂 De kom jo kjemperaskt også. Jeg bestilte et par ting fra Kina for tre måneder siden, som enda ikke har kommet 😜 Men fikk tollkrav i går, så kanskje dukker det opp noe snart…

      1. Ja jeg er veldig fornøyd med de tingene jeg har fått nå og tidligere, men noen få unntak. Det kommer nok litt ann på hva man bestiller når det gjelder hvor lang tid det tar. Jeg har bestilt litt større ting, og det har tatt lenger tid. Ingen av mine ting har krev trollkrav. Ha en fin torsdagskveld 🥰

        1. Kvelden er fin, og jeg fikk nettopp beskjed om at jeg kan hendte sendingen min på Posten 😀 Håper kvelden din er fin også! 🥰

    3. Man kan få mye ratt og mange finne ting fra kina. Håper du ble fornøyd og at det holder lenge. Både regn og sol i dag, ellers må jeg i år ta ferie i slutten av juni. Det blir rart for jeg har alltid før hatt ferie i august. Men skal nok få tatt noen ekstra fridager da også. Ellers så er det kvelden her, så er Stig pågrepet, King er i trøbbel og snart får kongen en ny svigersønn. Med andre ord blir kjendispressen her i landet ikke arbeidsledig så lenge M og D skaper liv og røre. Ha en fin kveld.

      1. Man kan få stort sett alt fra Kina, men det er selvsagt ikke alltid den beste kvaliteten på det man får. Ja Millehaugen er tatt, og ikke så langt fra her jeg bor heller. Ja tenkt hvis det ikke skjedde noe på kjendisfronten, da ville det blitt lite å gjøre for sladderbladene. Jeg er ikke så opptatt av Märtha og Durek, så lenge hun er glad i fyren så har ikke vi andre så mye vi skulle ha sagt. Ha en fin torsdagkveld 🥰

    4. Flotte smykker!🤗
      Det er morsomt å ha litt å bytte med og smykkene trenger ikke å koste all verden for st de skal være fine.😊
      Synd skuldersmertene ikke vil gi seg. Får håpe du føler deg bedre i morgen.😊

      1. Nei denne skulderen min er ikke i humør om dagen, så i samråd med sjefen ble det en sykedag i dag. Så får jeg håpe at den er bedre til tirsdagen når jeg skal på jobb igjen. Tusen takk, veldig fornøyd med smykkene😊 Jeg liker å bytte på og ha smykker som matcher det jeg har på meg, og da er det veldig greit at de ikke koster så veldig mye. Noen av disse var veldig rimelige. Ha en fin torsdagskveld 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Ja veldig greit med smykker i forskjellige farger, så kan jeg matche med klærne mine. Skulderen min er et problem, og i samråd med sjefen så har jeg meldt meg syk i dag, så får vi håpe den bedrer seg til over helgen. Ha en fin torsdagskveld.

      1. Tusen takk 🥰 Denne skranglekassa av en kropp er sliten og slår tilbake med jevne mellomrom, og gjerne når det passer som dårligst.
        Det var lenge siden jeg hadde bestilt noen smykker nå, og jeg er veldig fornøyd med alt sammen 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg