Det har gĂ„tt i et hele dagen đŸƒâ€â™€ïž….đŸƒâ€â™€ïž…đŸƒâ€â™€ïž…

Image by Oberholster Venita from Pixabay

Hei og god kveld!

Dagens vÊrrapport: Litt variert med sol det ene Þyeblikket og sÄ litt regn, samtidig som det har blÄst en del hele dagen. Temperaturen har ligget pÄ mellom +10 og +13C det meste av dagen.

Bloggen har fÄtt lov Ä hvile i dag, for jeg har vÊrt pÄ farten fra jeg sto opp til ut pÄ ettermiddagen. SÄ nÄ er jeg ganske gÄen


Var tidlig oppe i dag og gjorde meg klar sĂ„nn at jeg rakk opp for Ă„ mĂžte Bestisen ved 11 tiden. Vi hadde avtalt Ă„ dra opp til Coop OBS! LillestrĂžm for Ă„ helgehandle. Jeg hadde egentlig handlet inn det meste i gĂ„r, og skulle bare ha noe smĂ„tteri. Hihi, jommen sa jeg smĂ„tteri, for det ble over 1000,- nĂ„r jeg kom til kassa. Det lille jeg egentlig skulle ha, var bare litt toalettartikler og en flaske Plumbo Gel for Ă„ holde vasken pĂ„ badet Ă„pen. SĂ„ ble vi enig om at nĂ„r Bestisen kommer til meg i morgen, sĂ„ skulle vi ha spekemat, og da rulla det pĂ„ seg vettu 🙈

Etter at vi hadde handlet fra oss, sĂ„ ble jeg med Bestisen hjem og tok en kopp kaffe og litt Ă„ spise mens vi skravla. Ikke bare det, jeg satt Ă„ kikket bak gardina pĂ„ et par kjekke karer som holdt pĂ„ ute pĂ„ balkongen hennes. Hvorfor bak gardina, rett og slett for hun hadde trukket dem for sĂ„nn at hun selv ikke skulle sitte pĂ„ utstilling 😉 Borettslaget holder nemlig pĂ„ Ă„ skifte ut treverket rundt balkongene, men sorte glassplater. De ble akkurat ferdig med balkongen hennes i det jeg skulle gĂ„, og det ble skikkelig flott. 

NĂ„r jeg kom hjem fortsatte jeg der jeg slapp i gĂ„r
 Da flyttet jeg nemlig et par lampetter fra over sofaen til motsatt vegg pĂ„ hver side av TV’n. Jeg skulle ha flyttet om pĂ„ noen bilder samtidig, men det orket jeg rett og slett ikke. Det gjorde jeg der i mot i ettermiddag. Jeg har flere bilder som skulle hatt en ny plass, men etter to dager med den betente skulderen i vĂŠret var det slutt pĂ„ velviljen der i gĂ„rden. SĂ„ nĂ„ fĂ„r det vĂŠre som det er en stund fremover til skulderen er i bedre humĂžr igjen.

Etter middagen i dag fortsatte jeg med serie-maraton av Inspector Morse, som jeg begynte pÄ tidligere i uken. NÄ har jeg akkurat sett ferdig siste episoden hvor Morse dÞr, og selv om jeg har sett det fÞr er det like trist
.

HĂ„per du har hatt en fin fredag đŸ„°

 

2 kommentarer
    1. Ukene gÄr og snart er det juni. Kanskje jeg drar til Oslo og lÞrdagsopera i dag men har enda ikke kjÞpt billett. Har mye jeg skal gjÞre sÄ spÞrs om jeg har tid. Skal en tur til Hokksund i morgen ettermiddag fÞr dett skal jeg mye. en sykkel som skal vaskes. Det samme skal masse klÊr og andre ting. Mat er viktig sÄ en kiwitur bli det i dag selv om jeg har det jeg trenger. Men litt hamstermat mÄ jeg ha og litt frukt. KjÞper heller epler bananer og appelsiner foran sjokolade. Det gÄr mange bananer pÄ en sjokolade. Ha en fin dag.

      1. Ja juni er rett rundt hjĂžrnet, og nok en mĂ„ned har gĂ„tt fort unna. Det hĂžres ut som om du har en aktiv helg foran deg 😊 Frukt er helt klart bedre enn sjokolade og annet snoop, men selv tar jeg heller et eple i stedet for banan. Ha en fin lĂžrdag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg