Det er fredda og Oda har alt vært her å leverte varer

Image by thebotanicalman from Pixabay

Hei og god formiddag!

Ute er himmelen igjen blå og om ikke lenge runder sola hushjørnet og skinner inn på balkongen min. Temperaturen nå på formiddagen ligger på +15,2C.

Status på forkjølelsen er at jeg fortsatt har feber, men føler meg i litt bedre form enn jeg var i går. Så det går den rette veien. Jeg har ikke sovet så mange timer i natt, men de jeg fikk gjorde veldig godt og jeg kjenner meg ganske utvilt.

Nå skulle jeg til å skrive at jeg sitter å venter på ODA som skulle komme med varer. Rakk ikke å fullføre setningen før de ringte på. Når jeg bestilte valgte jeg å få hjemlevering mellom 9 – 14, og trodde vel ikke på at jeg skulle få varene så tidlig. Veldig greit egentlig at de kom så tidlig, for ellers hadde jeg stresset meg opp å lurt på om de kom snart.

Vinja satt i entréen når de ringte på, og hun liker ikke ringeklokken (selv etter snart 14 år) å forsvant inn på soverommet å gjemte seg. Lysten på våtfór ble etter hvert for stor og hun kom fram og begynte å mase når jeg pakket bort maten. Nå sitter hun å spiser og etterpå forsvinner hun ut på balkongen kan jeg tenke meg 😻.

Jeg hadde tenkt å så kattegress til Vinja i dag, for jeg var sikker på at jeg hadde igjen en pose. Dessverre så hadde jeg ikke det, så jeg får vente til jeg har fått vært på hagesenteret og kjøpt mer. Noe jeg har planer om til søndagen, samtidig som jeg kjøper planter til balkongkassene og gravlund. Pallekarmene vet jeg ikke om jeg skal vente litt med, vi får se…

Håper du får en fantastisk fredda 🥰


4 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰
        Ja veldig greit å handle og få varene hjemsendt på sånne dager. Det fine med ODA er jo at de leverer så raskt. Klems 🤗

    1. Godt formen har blitt bedre! 🙂 Bra de kom tidlig sÃ¥ du slapp Ã¥ vente, – da har du resten av dagen litt mer fri. Jeg sÃ¥ pÃ¥ 2. delfinale i MGP igÃ¥r, og de jeg likte best gikk videre. Jeg var ikke videre imponert over Danmark, og flere andre som jeg syntes var litt merkelige. Deilig nÃ¥r det har blitt varmere i været og vi kan plante ut i bed og gravlund, – fÃ¥r se om jeg fÃ¥r gjort det i helga. En superfin fredag ønkes deg ogsÃ¥! 😀

      1. Ja formen er helt klart bedre i dag, så jeg regner med at jeg er oppe å hopper igjen i løpet av helga. Jeg så også på 2 semifinale i MGP, og syntes vel også det var en del rare låter. Danmark sin var ikke noe jeg kommer til å savne, for den ble litt i tammeste laget. Nå blir det veldig spennende å se hvordan det går i morgen. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg