Det blir en Crush genser til

Heisann!

Jeg fortalte tidligere i uken at jeg hadde vært innom Europris og kjøpt 3 nøster med Candyfloss garn. De hadde en del farge nyanser, men ikke mange nøster av hver. Det var kun to nyanser som de hadde nok til en genser til meg, og på bilde over her kan du se hvem jeg valgte. Fargene er friske og fine, og av den typen som jeg faktisk blir i godt humør av.

Det er selvsagt fristende å begynne å strikke en ny Crush genser med en gang, men jeg skal motstå fristelsen og vente til jeg er ferdig med den grønne jeg har holdt på med en stund.

Greia er bare den at jeg har rotet bort oppskriften jeg brukte sist, og jeg har endevendt heimen for å finne den igjen uten å lyktes. Jeg har oppskriften lagret på mobilen, så jeg kan bare skrive den ut på nytt. Det som er dumt med at jeg ikke finner den “gamle” oppskriften, er at der har jeg gjort en del notater. Jeg valgte å gjøre noen endringer i mønsteret, og nå i ettertid husker jeg jo ikke hva og hvordan jeg gjorde det. En genser blir det uansett, og det kan jo hende jeg klarer å se hva jeg har gjort på den forrige genseren når det gjelder endringene.

16 kommentarer
    1. Skikkelig fine farger på garnet!🤩🧶
      Kanskje oppskrifta har gjemt seg for at du skal gjøre ferdig genseren du holder på med først.😂🙈
      Ha en strålende fredagskveld!🤩👌🏻🥰

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg håper virkelig at oppskriften bare har gjemt seg, og dukker opp igjen. Skulle den ikke gjøre det, får jeg bare prøve å gjenskape det jeg gjorde på den første så godt det går 😊 Ha en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

    2. Flotte farger! Håper du finner igjen notatene dine, men ellers er jeg sikker på at du fikser det likevel. 😀 Husker du strikket videre ermer og raglanfelling.

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg håper virkelig at jeg finner igjen notatene mine, men gjør jeg ikke det så får jeg bruke den andre genseren som mal. Ja det stemmer bra at jeg strikket videre ermer og valgte raglanfelling, og det vil jeg gjøre denne gangen også 😊 Ha en strålende lørdag, klem 🤗

    3. Gleder meg til å se du begynner på denne genseren. Garnet og fargen er helt nydelig.
      Den andre genseren din i det garnet ble jo så lekker…klem..🥰

    4. Fine farger så den genseren blir sikkert flott. Var på den messa i går rett etter åpningstid. Fant et par gode sko fra Hoka som var satt ned 1000,- kroner til 1499,- kroner. Men de hadde ikke fått opp bankterminalen enda men jeg kunne betale via vipps. Men det har jeg ikke, sa jeg. Da kom det ivrig og kjapt fra selgeren -Du kunne jo spurt en kompis om og vipps det til oss og du kunne betale tilbake. Du er neimen ikke lite frekk heller tenkte jeg. Jeg gikk skuffa derfra uten sko. Typen var veldig ivrig og selge sko men hadde helt glemt at både visa er det mange som tyr til. På en slik messe bør alle betalingssystemer gå syns jeg. Det var sko fra Hoka der så jeg så jeg må nok i en butikk snart. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk 🥰 Synd det ikke ble noen sko på deg, men Vipps er en veldig grei måte å betale med. Jeg bruker det hele tiden, både med å sende penger mellom venner og som betaling i butikker. Sånne selgere på messer kan være et mareritt, noe jeg har vært bort i selv. En prøvde å selge meg et digert boblebad til å ha på badet. Det var så stort at det ikke hadde vært plass til noe annet der inne, sukk. Ha en fortsatt fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg