Det ble nye hudprodukter på meg i går

Heisann!

Som jeg fortalte tidligere i dag, så kjøpte jeg nye hudprodukter i går. Syntes det er så vanskelig å finne et produkt som passer huden min og som jeg liker. Har prøvd mange merker og noen av dem har vært gode, men til slutt endt opp med å være vanskelig å skaffe til veie.

Forrige dagen kjøpte jeg meg en flaske med Eue de toilette fra Korres. Jeg visste ikke da at de også hadde hudprodukter også. Det tipset en venninne meg om, og jeg leste meg litt opp på nettet om produktene. I går var jeg hos Vita på Lørenskog og fikk hjelp av en veldig hyggelig dame til å velge de rette produktene til min hudtype.

På bilde over her kan du se hva jeg kjøpte. De hadde en pakke med natt- og dagkrem til tilbudspris. Fikk begge kremene for litt over hva en kostet. I tillegg kjøpte jeg med toner og renseskum.

Jeg testet produktene i sta og fikk en positiv opplevelse, så dette ser bra ut vettu 🥰.

10 kommentarer
    1. SÃ¥ bra. Jeg har funnet den kremen som jeg liker best…men det begynner Ã¥ bli sÃ¥ dyrt at jeg bare kjøper kremer pÃ¥ tilbud:)

      1. Ja det at kremer man liker blir så dyre, har jeg også opplevd. Det er så trist at det skal være sånn. De jeg kjøpte er nok ikke av de billigste, men fungere de doe huden min så får det være. Klems 🤗

    2. Godt nÃ¥r man finner SIN type krem Ã¥ bruke pÃ¥ huden i ansiktet… Jeg bruker Loreal sitt produkt – det er akkurat det jeg tÃ¥ler…. har veldig sensitiv hud og reagerer pÃ¥ det meste…..
      God søndag til deg 😀

      1. Jeg reagerer også på mange produkter, så det er ofte en utfordring å finne noe jeg kan bruke. Disse fra Korres passer meg heldigvis perfekt. Ha en fin søndag 🤗

    3. SÃ¥ bra, – viktig med noe som fungerer. Jeg er litt for dÃ¥rlig til Ã¥ huske pÃ¥ Ã¥ bruke kremer, men har et par jeg er fornøyd med. Ellers er jeg endel ute og prøver Ã¥ huske pÃ¥ solkrem ihvertfall. Ha en fin 1. pinsedag! 🤗

      1. Ja veldig viktig å finne kremer som passer til huden og som jeg ikke reagerer på. Jeg må alltid bruke kremer ellers så sprekker huden min og blir sår. Er også flink til å bruke solkrem i ansiktet og de stedene som er utsatt for sola. I tillegg bruker sunblock på noen brune flekker jeg har i ansiktet. Ha en fortsatt fin pinsesøndag 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg