Det ble nye gardiner på meg 😊

Hei og god kveld!

Jeg kom meg ut av døra til slutt i dag, og dro først å ned i gata for å levere posene med tøy i kontaineren. Jeg trodde det var Fretex sin, men det var Kirkens Bymisjon sin og da ble det de som fikk alle posene mine denne gangen.

Det snødde lett da jeg dro ut, og det hadde lagt seg litt på bakken. En cm kanskje, men ikke mer. Nede i gata var det helt bart og ganske vått.

Jeg dro videre ned mot Alna og Rusta for å se etter nye julegardiner. Når jeg kom dit var det bare en ledig parkeringsplass igjen, og den var jeg rask til å kapre med en gang.

I helgen var jeg inne på hjemmesiden til Rusta og sett meg ut noen gardiner som var fine, men en ting er jo et bilde på nettet et annet er å se dem i virkeligheten. Jeg fant dem i butikken, men de var mye tynnere enn de så ut på nettet. Derfor kikket jeg litt videre, og fant til slutt de du ser på bilde her. Det er to gardiner i pakka som kostet 249,-, og gardinkappene kostet 99 per stk. Jeg er litt sær når det gjelder gardiner, for de må være like på begge sider noe disse er. Kan ikke fordra de som er trykt, og som er hvite ut mot verden. Gardinene er kanskje ikke klassiske julegardiner, men jeg likte dem allikevel.

Kjøpte også en batteridrevet lyslenke med stjerner, som jeg nå har festet inne i en stor lykt jeg har på gulvet. Det ble veldig koselig 😊

Før jeg dro hjem var jeg en snartur innom Europris og kjøpte en flaske Domestos og en sprayflaske. Har nemlig fått tips av Bestisen at det er noe av det beste middelet man kan bruke for å få det skinnende rent inne i dusjen. Å i morgen skal jeg teste ut om det faktisk fungerer 😉

Hvordan har din dag vært?

 

11 kommentarer
    1. Flotte gardiner!🤩
      Det blir sikkert kjempekoselig når du får dem opp.🥰
      Her har det vært kjedelig kontorarbeid hele dagen.😅
      Kos deg i kveld!🤗

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg tror dette blir veldig fint og julete når de er oppe. I morgen blir det kontorarbeid her fram til kl 14, og så blir det å henge opp gardinene. Ha en fin mandagskveld, klem 🤗

    2. Fine gardiner – det blir lekkert, veit du! Mye fint på Rusta! Her er det mye snø – snart 10 cm….. og det snør fortsatt….! Så min dag har vært jobb, og vassing i snø! Ikke måka enda – tar det i morra tidlig! Klem <3

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg finner alltid noe fint hos Rusta, og nå var det jo mye juleting der. Så en lyslenke til balkongen jeg kunne tenke meg. Får se til slutten av uken om jeg investerer i den. Det kom litt mer snø her også i natt, men nå er himmelen blå, så det ser ut til å bli en fin dag. Jobber hjemmefra, så jeg slipper å gå ut i snøen i dag. Klem 🤗

    3. Så fine julegardiner! 😍 Greit med noen litt tette på soverommet. Jeg fant ut at jeg skulle henge opp julegardinene i stua, – pleier å vente litt, men koselig at de er oppe til 1. søndag i advent. De er røde og ganske tynne. Spraye på Domestos hørtes spennende ut. Her er det badekar og der bruker jeg sånn magisk hvit svamp, – fungerer veldig bra på slike glatte overflater.

      1. Tusen takk 🥰 Ja det er en fordel at gardinene er tette på soverommet, og det er disse. Under normale omstendigheter så ville jeg ha begynt med gardiner og pynting til fredagen, men da skal jeg noe hele dagen, lørdagen er det julemarked og på søndagen skal jeg på Reisen til Julestjernen… Derfor starter jeg tidlig, sånn at alt er klart når helgen kommer 😉 Inne i dusjen har jeg brukt Jif for å få rent i dusjen, men Bestisen sverger til dette så da får jeg gjøre et forsøk. Klem 🤗

    4. Fine gardiner! 😀
      Jeg liker heller ikke gardiner som er hvite på ene siden, men mine kjøkken gardiner er det, og jeg liker det absolutt ikke.
      Veldig dumt at så mange gardiner er sånn 😳
      Du fikk gjort mye 😀

      1. Tusen takk 🥰 Det er helt klart finest med gardiner som er like på begge sider. Vet jo at mønsteret er trykket på, men det måtte jo gå ann å trykke det så fargen og mønsteret er likte på begge sidene 🤔 Veldig glad for at jeg ble ferdig med alle gardinene på tirsdagen, for det er litt av en jobb. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg