Det ble ikke noen juletur på meg 🚌

Heisann sveisann!

Ute er det litt grått med lysning enkelte steder, hvor sola forsøker å titte fram. Snøen som de har meldt her over har ikke vist seg enda. Temperaturen ligger på -0,6C.

Akkurat nå skulle jeg ha tråkket rundt i Strömstad sammen med Bestisen og resten av gjengen fra Lørenskog Revmatikerforening, men sånn har det ikke blitt. For sent i går kveld begynte jeg å fryse og svette om hverandre, samtidig som halsen krangla og en dundrende hodepine. Jeg håpet på det beste og at det skulle skli over til i dag, men dessverre har ikke det skjedd. Når jeg våknet i dag ved 6 tiden hadde jeg i tillegg fått feber også, og jeg skjønte at Juleturen ikke ble noe av for min del. Jeg hadde gledet meg sånn til turen, så dette var rett og slett kjedelig. Etter å ha gitt beskjed til Bestisen sovnet jeg igjen, og våknet igjen først kl 10:30.

Dagen i dag kommer nok ikke til å bli av den mest aktive slaget kjenner jeg, men jeg har tenkt til å lage en plan for når de forskjellige juleforberedelsene skal eller må gjøres. Jeg sa vel egentlig at jeg skulle gjøre det for en ukes tid siden, men jeg kom aldri i gang. Nå er det bare en uke igjen til første søndag i advent, og jeg bare må ha en plan. Hvis ikke blir det bare stress og ikke noe kos.

I går kveld var det et par minusgrader, så jeg gikk ut på balkongen og hentet inn mine 5 Ildtopper sånn at de ikke skulle fryse som de gjorde på denne tiden av året i fjor. Akkurat nå står alle sammen foran balkongdøren, inntil jeg får bestemt meg for hva jeg skal gjøre med dem…. Beholde eller kaste?

Nå skal jeg pakke meg inn i pleddet mitt igjen, men først skal jeg brygge meg en kopp kaffe ☕

Håper du får en fin søndag 🥰

 

6 kommentarer
    1. Åh, så synd at du ikke fikk vært med!😳 Vet at du hadde gledet deg til det, men best å være hjemme når man er syk. 😥 Håper du får til en juletur seinere. Masse god bedring til deg! Klem 🤗

      1. Ja det var ordentlig leit dette, dels for opplevelsen men også for at jeg hadde planlagt å kjøpe ribbe i Sverige. Pleier jo å gjøre det. Vi får se, om jeg klarer å komme meg en tur nedover allikevel før jul. I dag har jeg det helt klart mye bedre hjemme. Klems 🤗

      1. Litt deppa kjenner jeg nok at jeg er, ettersom jeg ikke fikk dratt 🥺 Det har vært godt å slappe av under pleddet og slappet av i dag, for jeg har ikke orket så veldig mye annet i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg