Det ble god stemning og mye variert musikk 🎶

Musikkbingo på Veiviseren

Heisann og hoppsann!

Ute er det fortsatt litt grått og dis over åsen på andre siden, men ikke sånn tjukk tåke som vi hadde i går. Temperaturen nå på formiddagen ligger på +17C.

I natt har jeg altså sovet så godt, og har vært i drømmeland i over 8 timer. Var ganske trøtt i går kveld, og i stedet for å sitte gjespe meg igjennom flere timer, som jeg pleier å gjøre, gikk jeg å la meg. Sovnet med en gang, og våknet utvilt og med et veldig godt humør 😃

I går kveld var Bestisen og jeg til Musikkbingo i Veiviseren på Lørenskog. Sunna var tilbake igjen med mye forskjellige musikk og godt humør. Vi pleier jo å spille Musikkbingo med VIP-Snellene, men ingen av de kunne komme av forskjellige årsaker. Å da må jeg innrømme at jeg ikke hadde store forhåpninger, om at vi skulle klare dette. Så ga en av damene fra Strikkekaféen beskjed om at hun kom, sammen med datteren og en venninne av henne. Sammen klarte vi å naile alle låtene, men det hjalp ikke så mye for tallene var ikke på vår side. Med andre ord, det ble ingen gevinst på noen av oss. Det satte ikke noen demper på humøret, for vi koste oss allikevel vi og hadde en fin kveld 🥰

Når jeg kom hjem dumpet jeg ned i godstolen og så på “Alle mod 1” på DR1 på app’n, pluss litt annet. Å det var da jeg begynte å gjespe og fant ut at jeg like godt skulle krabbe opp i senga 😉

I dag har jeg ikke lagt noen planer annet enn at jeg skal gå over å se hvilke planter som trenger vann og litt kjærlighet ❤️. Så får vi se hva jeg finner på etter det.

Ønsker deg en fantastisk lørdag 🥰


10 kommentarer
    1. Skal si dere har det mye moro på musikkbingo med levende musikk, god drikke og mange venner. Har vært syk de siste dagene. Fikk vond hals, forkjøla og hodepine. Ble sendt hjem fra jobb etter 2 timer torsdag. Tok med meg div tabbeletter og la meg og sov. Men våkna stadig at jeg hosta mye men hadde hostesaft. Magen gikk uvel også så ny dose ideform skaffa jeg i går. Håper alt blir normalt igjen og at det ikke er noe virus. Men jeg er bedre i stemmen. Hadde jeg vært frisk hadde jeg vært på sykebesøk men dumt og dra på slikt når man plutselig må nyse og hoste. Fikk gjort litt hjemme i formiddag, lå litt etter med div husarbeid pga sykdom. Håper formen din er bra og at katten har gode dager. Hva jeg skal spise i dag veit jeg ikke men kvalme/feber har jeg ikke hatt. Men likevel bør man kanskje være litt forsiktig etter en slik sjau. Ha en fin dag.

      1. Det er alltid morro å være med på Musikkbingo, og denne gangen ble det mye mer enn jeg først trodde. Så kjedelig å bli syk da, men da er det best å holde seg hjemme å ta det med ro. Det verserer en del Corona igjen, har du testet deg for å det er det eller en vanlig forkjølelse? Ha en fortsatt fin lørdag.

    2. Aldri hørt om musikkbingo..men høres gøy ut ..Har ikke vært på bingo siden jeg var barn og var med farmor dit..alltid litt stas 🙂 Greit med dager uten planer.. jeg skal i allefall se Skal vi danse i kveld 🙂 Klem og fin dag videre <3

      1. Musikkbingo er i utgangspunktet det samme som vanlig bingo. Forskjellen er at man får utdelt et faktaark sammen med bongen. Så spiller Sunna låtene, og så må vi finne den på faktaarket og markere tallet den har på bongen. Vi synger og danser og hjelper hverandre, for at alle på bordet skal ha en sjanse. Det er supergøy, og vi gleder oss alle til hver gang 🥰 Jeg klarte ikke helt å sitte i ro og late meg i går, sånn blir det som regel. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Ja det er veldig gøy, og så sosialt. Vi pleier å ha noen eksperter med på laget, og da klarer vi alltid å finne alle låtene. Denne gangen var ikke de tilstede, men vi fikk det til allikevel. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg