Der ble det en ny veske på meg

Heisann!

For cirka en uke siden var jeg inne hos riffraff.no (ikke sponset reklame) for å se etter en fargerik hårfarge. Akkurat den jeg hadde lyst på var utsolgt, så jeg scrollet litt nedover siden og oppdaget at de også hadde vesker. Å de måtte jeg jo sjekke ut.

Kom over denne lekre og rommelige vesken i sort og rosa rutet mønster, som jeg ble helt forelsket i. De hadde den i sort og gul også, men jeg elsker rosa så det kunne ikke bli noe annet. Den var nedsatt i pris, så før jeg visste ordet av det hadde jeg bestilt den. Å ikke mange dagene etter kom den i postkassen. At postmannen hadde klart å klemme den inn der, se det er et under for meg, for jeg fikk den nesten ikke ut igjen 🙈

Vesken har mange rom, så mange at man nesten går seg vill. Tenkte kanskje at det ville være noen falske rom bak noen av glidelåslommene, men nei da det var det ikke. Det er kule detaljer på forsiden av vesken med håndjern og hodeskaller med røde øyne. Akkurat det siste syntes ikke så godt på bilde.

Til daglig bruker jeg som regel en liten skinnveske, som det kun er plass til kortholderen, mobilen og 2 sett med nøkler. Å det holder stort sett, men så er det de gangene som jeg skal ha med litt mer, hvor det er godt å ikke måtte ha en ekstra pose eller nett. Da er denne vesken puuuurfekt 🥰                                                               

8 kommentarer
      1. Ja det var akkurat det jeg syntes også, og da var det ikke så lett å la være å bestille den. Veldig fort gjort å handle noe på nettet som man kanskje hadde tenkt seg om en ekstra gang i butikken. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg