Dagene løper bare fra meg…

Image-by-Steve-Buissinne-from-Pixabay.jpg

Heisan!

Ute har det vært litt blandet vær, noe klarvær og noe overskyet. Temperaturen har ligget rundt -3C.

De siste dagene har bare løpt fra meg, og når jeg endelig ha fått satt meg ned så har jeg vært så sliten at jeg ikke har orket å åpne laptoppen, for å gå inn på bloggen eller noe annet av sosiale medier. Å det har vært litt sånn i dag også….

Dagen startet med at bankkontoen hadde blitt fylt opp, så jeg brukte det meste av formiddagen til å få orden på stabelen av regninger som hadde samlet seg. Å denne måneden var det litt mer enn det pleier, men sånn er det jo bare innimellom. Etterpå kranglet jeg en god stund med printeren min, som hadde bestemt seg for at den skulle i alle fall ikke printe noen ting. Til slutt ble det 1-0 til meg…

Jeg måtte en tur ut for å handle noen småting nå på ettermiddagen + dra innom gjenvinningsstajonen, og kaste en stor plastsekk med glass som jeg hadde greid å samle på meg. 

Neglene mine har sett bedre dager, og skulle ha vært fikset for noen uker siden. Problemet var bare at jeg ikke har hatt noe ledig tid, og når jeg endelig hadde det så måtte jeg vente til det kom inn litt kontanter på kontoen. 

Når jeg var en snartur ute i dag, stakk jeg innom Iris Nailbar på Bryn senteret for å sjekke om de hadde en ledig time så snart som mulig. Jeg var heldig for de hadde en time til meg allerede i morgen på ettermiddagen. Det skal bli så godt å få fikset dem, for de er nå så lange at de bare er i veien. Jeg syntes det er fint med lange negler, men når de blir for lange (som nå) blir alt småtteri så vanskelig å få gjennomført.

I går laget jeg meg en stor kjele med lapskaus, og det er igjen til både i dag og en dag til. Jeg er så frossen om dagen, og da er det godt med sånn mat som er lun og god.

Håper du har hatt en fin fredda så langt 🥰


6 kommentarer
      1. Ja nå er det veldig lange, og jeg sliter litt med å ta på og av smykker ol. Så det skal bli deilig å av på lengden og få en annen farge. Bilde av de nye neglene kommer i morgen, Klems 🤗

      1. Kommer et innlegg litt senere om de nye neglene mine, og jeg var jammen heldig i dag. For de hadde fått en avbestilling, så jeg kunne komme 3 timer den oppsatte timen min. Klems 🤗

    1. Dagene flyr mot jul. Fikk noen på konto så det er lurt og kjøpe gavene tidlig. Som du sikkert har lest var jeg på en sykkeltur i går. Aldri tatt den turen så seint på året så ikke rart det ble litt kaldt. I dag blir det opera håper jeg, satser på at jeg kan kjøpe billett der og da. Det er en pud som heter skyggesiden som jeg besøker før det starter. Alkohol er det x antall år siden jeg drakk men tar gjerne en pepsi og studerer folk. Ang vanten jeg mista i går var det et par etter min far. Var av skinn så jeg har andre vanter men fatter egentlig ikke hvordan jeg klarte det. Men høyrevanten den har jeg. Men nå vil magen ha litt mat. Ha en fin dag.

      1. Ja det går fort til jul, men med så mange regninger som det ble denne måneden må nok julegavene vente til neste måned for meg. Ettersom mesteparten av de tingene jeg er med på er i Lørenskog, er det svært sjelden jeg drikker alkohol lenger. Jeg må jo kjøre meg selv hjem etter festlighetene. Her blir det en pizza til middag i dag. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg