Dagen ble faktisk bedre etter hvert

God kveld!

Som jeg fortalte tidligere så startet ikke denne dagen så bra, og jeg endte opp med å være trøtt og sliten i kroppen. Jeg var litt nede i noen timer, men så snudde det selv om jeg fortsatt var veldig trøtt.

Ut på ettermiddagen ble øyelokkene veldig tung, for jeg hadde ikke klart å sove tidligere på dagen. Akkurat det var litt dumt, for jeg hadde en avtale om å hente Bestisen litt før 17:30. Så skulle vi videre til Årsmøte i Lørenskog Revmatikerforening. Jeg var ikke så veldig sen, og når jeg parkerte utenfor Fjellhamar kirke var kl 17:40 ish. Det var ikke så ille.

Vi brukte tid på å gå igjennom protokollen, og så hadde lederen litt viktig informasjon å komme med. Etter det ble det servert snitter og til slutt marsipankake.

Jeg kan jo fortelle det nå, for det ble offisielt i kveld. Sammen med Bestisen har jeg gått inn i styret i foreningen for 2 år. Det blir både spennende og litt skremmende, for jeg vet jo ikke helt hvilke oppgaver som venter framover. Vi som er nye får opplæring så det skal nok gå greit 🥰

Det ble igjen veldig mye mat, så vi i styret fikk med oss hvert vårt brett med hjem. Så nå har jeg både frokost, lunch og middag i morgen og litt til lørdagen. Det ser veldig rotete ut på fatet, men når man kjører i rundkjøringen osv blir det sånn 😉

Da Bestisen og jeg kom til parkeringsplassen holdt 2 parkeringsvakter på å sjekke bilene, for å se om vi hadde stått der lenger enn 3 timer. E og jeg hadde jo begge stått der i over 3 timer, men det ordnet seg og ingen bot ble skrevet. Skulle egentlig ha hentet en lapp i kirken å lagt den synlig i frontruten, men det visste jeg ikke. Skal helt klart huske det til neste gang 😊

Nå skal jeg lene meg tilbake i godstolen og se noen episoder av “Below Deck Meditirranean” på Hayu før jeg kryper under dyna.


10 kommentarer
    1. Gratulerer med plass i styret! Det blir moro å få være delaktig i hva de skal holde på med. 😀 Så bra dere ikke fikk bot, for sånt er så ergerlig og bortkasta penger. Her kommer det snø foreløpig, men går nok over til regn. Det regner litt lenger ned i bygda her. Ønsker deg en fin fredag! 🤗

      1. Tusen takk 🥰 De har hatt så problemer med å få folk med i styret, noe jeg så på årsmøte i fjor, så da jeg og Bestisen ble spurt sa vi ja. Det blir jo helt nytt for begge to, men vi fikser dette 😊 Jeg har aldri visst at det var begrensninger på parkering utenfor kirken, og har jo ved flere anledninger stått der over 3 timer uten problemer. Skal ta med meg en lapp til tirsdagen, sånn at jeg har i bilen til neste gang eventuelle møter tar lang tid. Her er det mest regn som kommer nå på formiddagen, men innimellom kommer det også litt sludd. Klager ikke jeg, for det betyr at snøen minker 👏🏻 Ha en fin fredda 🤗

      1. Ja når den starter så dårlig som den gjorde, er det godt at det bare ble bedre 🥰 Smørbrødene er veldig fin og gode å nå har jeg akkurat kost meg med et par til en sen frokost. Klems 🤗

    2. Bra at dagen ble bra for deg. Svoger kom hjem fra sykehus i går. Ramla 3 meter etter at stigen skle på isen. Slo høyre bein kraftig. Må ta det med ro noen uker, slikt tar tid for en mann over 70 år. Nok av medisiner tenker jeg men kroppen sier i fra. Fra før av datt min søster og måtte på sykehus men er hjemme og skal starte med fysio snart. Ellers fikk jeg time hos fotpleie 6 mars. Tannlege venter 5 dager etter det. Hadde time i går men bytta med dro tidlig fra jobben for det – sa ikke at jeg hadde bytta. Kom 1 time tidligere frem til mor og det var bra. Er helg så mulig jeg klipper meg eller sjekker opera i Oslo. Nå skal jeg passe på når det starter.. Håper det går bra med deg og katten. Ha en fin kveld.

      1. Ja det ordner som regel når dagene starter dårlig, og det gjorde den dagen. Huff så uheldig de er i familien som ramler å skader seg på glatta. Jeg har ikke vært hos fotpleie på evigheter, men ordner det meste selv. Det blir sikkert en tur nærmere sommeren, når jeg skal begynne å gå i åpne skog igjen. Kos deg med lørdagen og opera om det blir til det.

      1. Ja jeg tror at dette kan bli veldig spennende. Jeg har aldri hatt noen sånne verv tidligere, så det er blir mye nytt å lære utover nå. Jeg har igjen noen snitter til i dag, som jeg skal kose meg med etter at plantene mine har fått sitt. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg