Dag 9 i ferien – frisørdamen og klesvask

Før klipp til venstre, og etter til høyre

Heisann!

Hadde inntrykk av at det skulle bli så knallvær i dag, men det har ikke helt slått inn. Sola har kommet og gått det meste av tiden, samtidig som det har blåst. Temperaturen ligger rundt +22C.

Jeg våknet allerede kl 6:30 i dag, og fikk ikke sove igjen. Gjorde et tappert forsøk på å komme tilbake til drømmeland, men akk nei det gikk ikke. Så ved 7 tiden klarte jeg ikke mer å sto like godt opp. Etter det glemte jeg både tid å sted, og surret bort timene så jeg nesten kom for sent til frisørtimen min kl 11:30.

Det var så deilig å få klippet håret igjen, for jeg fikk ikke noe orden på det lenger. Klippen jeg fikk forrige gang, ikke av min faste frisørdame, var helt feil. Nå har jeg fått tilbake den fasongen jeg pleier, og er veldig fornøyd 🥰 Jeg liker det kort kort, akkurat som det er nå. Dersom du lurer, så er før klipp til venstre og etter til høyre. Etter at jeg var ferdig klippet, rakk vi å ta en kopp kaffe før hun hadde en annen avtale.

Når jeg var ferdig hos frisørdamen, dro jeg bort på Meny og handlet noen småsaker jeg glemte i går.

Det hadde blitt fult i skittentøyskurven igjen, så nå går vaskemaskinen for fult. Er det plass på klesstativene, kan det hende jeg tar en maskin til 😉

Hvordan har din vært, håper den har vært fin 🥰

 

11 kommentarer
    1. Gratulerer med ny sveis. Var vel ute litt over 1 time og plukket blåbær. Var mye bær så det ble ca litt under en halv kilo jeg hadde med meg hjem. Det ble rørt til syltetøy med masse sukker i. Fikk rydda bort alt etter sylting og vaska det meste. Er meldt kjempevær i dag her på Østlandet så mulig jeg tar en dukkert i tjernet mitt i ettermiddag. Det er tidlig så jeg unner meg en halvtime på øyet igjen. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk 🥰 Ja i dag har det vært nydelig vær, og så varmt. Var mye inne på formiddagen, men så satt jeg ute til langt ut på ettermiddagen. Jeg har hørt at det er mye bær ute i skogen, men jeg kjøper de lille jeg skal ha i butikken. Ha en fortsatt din onsdag.

      1. Ja toppetasjen trengte virkelig ettersyn og en runde med saksen. I dag har vi hatt +28C midt på dagen, men det har blåst så det virket ikke så varmt. Ha en fortsatt fin kveld videre 🥰

    2. Alltid deilig med en hårklipp og så bra at du fikk det slik du liker det.🤗
      Her regner det så vanvittig at man kan nesten ikke tro det.💦💦💦
      Kos deg resten av kvelden.😊

      1. Det gjorde veldig godt å få klippet seg, for jeg var ikke fornøyd med sånn det var. Her har det vært +28C på det varmeste i dag, men det har blåst en del. Ha en fin onsdagskveld 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg