Dag 4 i ferien – nakke og skulderplager

Ny rose og pynt til blomsterpotta

Heisann og god kveld!

Været i dag har vært skiftende. På morgenen og formiddagen var det overskyet, men så kom regnet. Temperaturen har ligget mellom +17C og +19C.

I dag var det meningen at Bestisen og jeg skulle ha en liten roadtrip til Bygdøy og Folkemuseet. Sånn ble det ikke, for da jeg våknet hadde også betennelsen i skulderen gjort det. I tillegg var jeg helt stiv i nakken, og klarte nesten ikke å snu på hodet. Kjedelig at det skulle komme tilbake igjen…, men ikke så mye å gjøre med det.

I går investerte jeg i en ny rose til balkongen, og et par artige pynte figurer til potta. Tanken var å skaffe en rød som jeg hadde tidligere, men de hadde ikke noen igjen. De eneste fargene de hadde var den jeg kjøpte og hvit. Jeg er jo så glad i farger og da nytter det ikke med hvit. Det er en helt vanlig potterose, og det er ikke alltid de klarer seg men jeg håper det går bra.

Jeg hadde tenkt å bruke dagen til å lese litt, men jeg klarte ikke å konsentrere meg så boka ble bare liggende på bordet. Der ligger den fortsatt….

Det har blitt seriefråtsing av «Keeping up with the Kardashian» og nå er jeg snart ferdig med å se den siste sesongen, som er no 20. Før du sier det, så vet jeg at det er en kortere sesong 21 som ligger på Disney 😉

Håper du har hatt en fin onsdag 🥰

 

18 kommentarer
    1. Uff..det er dumt at planer blir ødelagt av plager eller allmenntilstand. Håper du blir fort bra, så du og bestisen kan ta turen til Folkemuseet en dag likevel🥰
      Blomsterpotta med ny pynt og rose ble skikkelig fin 😍
      Masse god bedring ♥

      1. Tusen takk 🥰 Ja det var litt kjedelig dette her, men nå har jeg slappet av i et par dager og nakken har endelig myknet opp igjen. Jeg har fortsatt 3 uker ferie igjen, så jeg tror nok at vi skal klare å få gjort en del av de tingene jeg har satt opp på lista. Veldig fornøyd med rosen og de søte figurene.

    2. Ergerlig og trist når planer må endres pga slikt. Dere hadde sikkert gledet dere, men håper dere får det til en annen dag. 🥰 Nydelig potterose og ble så fint med pynten rundt! 🙂 Ønsker deg en god dag! 🤗

      1. Litt kjedelig er de når planene går i vasken, men det er mye ferie igjen så vi kommer til å besøke Folkemuseet. Rosen er veldig fin, men den har ingen nye knopper enda. Håper at det kommer etter hvert. Ha en fin lørdag, klem 🤗

      1. Jeg har 3 uker ferie igjen, så jeg tenker at vi kommer til å rekke å besøke de fleste av stedene jeg har notert meg. Kjedelig er det jo allikevel at kroppen ikke er i form. Ha en fin lørdag, klem 🤗

    3. Det var nå som utgjort at plagene skulle komme tilbake i ferien.
      Håper de har vett å gi seg snart så du kan gjøre det du har lyst til i ferien.☀️
      God bedring!🤗

      1. Tusen takk 🥰 Det tok 2 dager så løsnet det i nakken, og i dag føler jeg meg i fin form igjen. Det er mye ferie igjen, så jeg rekker nok å besøke de stedene jeg har notert meg. Ha en fin lørdag, klem 🤗

          1. Jeg er vokst opp med en mor som alltid hadde blomsterbed og mange roser. Hun var flink til å finne nydelige roser i alle farger man kan tenke seg. Allikevel er det eget ved røde roser 😉

    4. Leit at du har slike smerter. Her går det unna med rydding og diverse ting. Tok en dukkert i ettermiddag, to små pizzabiter til middag. Ble trøtt av de at jeg har sovet litt i kveld. Hva morgendagen bringer veit jeg ikke men det blir vel litt vask. Fikk utsatt tannlegen til neste måned og bra var det. Ha en fin kveld.

      1. Det var veldig kjedelig at nakken skulle låse seg sånn, men nå har det løsnet igjen og alt er som det skal være. Hørtes ikke vondt ut med en dukkert. Pizzabiter er ikke det verste man kan ha til middag. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg