Dag 28 i ferien – MÃ¥tte bare inn Ã¥ avkjøle seg litt

Godjenta mi Vinja

Heisann og mjausann!

Vinja bor mer eller mindre ute på balkongen fra jeg lukker opp døra til jeg stenger den igjen når kvelden kommer. Så sant jeg er hjemme da, for drar jeg ut så blir døra lukket. Jeg bor jo i 1 etasje og det er ingen ide å ta sjanser.

På formiddagen var bare sola på gjeste visitt, men utover dagen kom den og varmet balkongen godt opp. Vinja lå å dormet seg der ute en god stund, men til slutt syntes hun det ble for varmt for henne og kom inn. Da legger hun seg på golvet rett innenfor døra, mellom 2-seteren og veggen. Etter en stund så rusler hun ut igjen…. Så blir hun selvsagt litt sulten å kommer tuslende igjen. Jeg var akkurat ute med en avlang potte med kattegress til henne, som jeg sådde for bare noen dager siden. Hun var ikke sen om å gå bort å knaske litt på det 🥰

Å når sola begynner å gå ned er Vinja klar for kveldskosen sin, og da må fanget mitt være ledig sånn at hun kan ligge der å male en laaaang stund 😻

Ettermiddagsklem 🤗

 

12 kommentarer
    1. Det var riktig deilig i sola noen timer i helgen. Skulle tro jeg hadde reisefeber og lopper i blod for nok en gang ble helgen preget av at jeg dro en tur ut. Men jeg føler at nå må jeg stoppe litt. En helg hjemme kan være godt så neste helg blir jeg hjemme. Det er best for mange ting. Ny uke starter i morgen, tirsdag skal jeg til fotpleie og dagen etter er det noe brannøvelse på jobben. Vi skal møte opp et annet sted som driver med det samme. Sikkert greit og noe som er pålagt. Men nå venter en dusj før puta kaller snart. Ha en fin kveld.

      1. Det har ikke vært så ille vær denne helgen, og vi har fått noen soltimer etter hvert. Det er hyggelig å reise bort litt, men jammen er det godt å være hjemme også. Jeg liker best dagsturer og sove i min egen seng. Ja i uken som kommer begynner hverdagen for meg også, men først på onsdagen. Det blir stor overgang ettersom jeg har vært hjemme i nesten 2 mnd nå, først syk og så ferie. Ha en god natt

      1. Tusen takk 🥰 Ja her står kozfaktoren høyt hver dag, og frk Pus vil ligge i fanget så fort jeg setter meg ned. Kvelden er allerede omme og vi har kommet godt inn i natten, og jeg burde ha lagt meg for lenge siden. Ha en riktig god natt 🥰

    2. Ååååh fineste kattepusen <3 NÃ¥ ble jeg helt dyresyk. Har ingen dyr jeg men hadde 3 hunder og en perser, men sÃ¥ ble de gamle og vipps nix dyr…Tror jeg mÃ¥ inn pÃ¥ finn.no og lete litt 🙂 Ha en fiiin kveld <3 klæm

      1. Tusen takk, hun er ei ordentlig god jentepus 🥰 Vinja begynner å bli ganske voksen nå, over 13 år, og noen ganger tenker jeg på hvordan det blir når hun ikke er mer. Kommer til å bli et stort savn, og selv om jeg sier jeg ikke skal skaffe et nytt dyr med en gang, så gjør jeg sikkert det. Ha en riktig god natt, klem 🤗

      1. Hun er en skjønn og herlig pus, og jeg er så glad i henne. Akkurat nå føyk hun ut på balkongen igjen, og sitter oppe på klatrestativet og kikke på en skjære og smatter med munnen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg