Dag 23 i ferien – holdepĂ„innedag!

Tirsdags-selfie

Heisann og god kveld!

Allerede da jeg sto opp, litt sent, sÄ var det sol og blÄ himmel ute. Temperaturen har for det meste ligget rundt +20C og litt over.

GÄrsdagens roadtrip tok pÄ, ikke sÄ mye det Ä gÄ men heller lydnivÄet nÄr vi spiste lunch. Blir sÄ sliten og tappet for energi av mye stÞy, og det har blitt verre med Ärene. Derfor la jeg ingen planer for denne dagen.

PÄ formiddagen brukte jeg mye tid pÄ Ä redigere bildene fra i gÄr, og lage et innlegget om Roseslottet.

Plantene mine trengte litt kjÊrlighet, sÄ jeg gikk en runde med saksen og klippet vekk visne blader og grener. SÄ fikk de som trengte det en god dose med vann. EtterpÄ sÄdde jeg kattegress til Vinja, ettersom det gamle ikke sÄ friskt ut lenger.

Til slutt gikk jeg lĂžs pĂ„ kjĂžleskapet og rydde ut ting som ikke sĂ„ sundt ut lenger. Var ikke lenge siden jeg hadde en sĂ„nn utrensking, og nĂ„ var det pĂ„ tide igjen 🙈

I morgen er det strikkekafé igjen, og den siste for meg pÄ en stund. Kommer garantert til Ä savne bÄde damene og det sosiale rundt det.

NÄ vil visst Vinja opp i fanget for Ä fÄ kos, og det vil jeg jo ikke nekte henne. Det har ikke blitt tid til puse-kos tidligere i dag, ettersom jeg har holdt pÄ med noe det neste av dagen.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld đŸ„°

10 kommentarer
    1. Det er mye som frister ute men det hjemme gjÞr seg ikke selv. SÄ for min del tok jeg oppvasken nÄ i dag tidlig og i samme slengen samla sammen papir som skal kastes. Onsdagen er her og det skal bli fint vÊr resten av uka. Litt bading blir det fortsatt, plenklipp i morgen og mulig en tur pÄ kafe. Ha en fin dag.

      1. Innimellom mÄ man ta tak i ting hjemme ogsÄ, og i gÄr var det en sÄnn dag for meg. Jeg hadde en Mega stor oppvask i gÄr, som jeg fikk unna. Ha en fin onsdag

    2. Du hadde gjort det sĂ„ fint med bildene i innlegget om Roseslottet! Ja, en opprydding i kjĂžleskapet hadde trengtes her ogsĂ„, mĂ„ prĂžve pĂ„ det idag tror jeg.🙈 Jeg har sjekket litt ang. strikkekafĂ©, og her er det annenhver mandag pĂ„ den nedlagte stasjonen, kl 18-21. Kjekt at de har det pĂ„ kvelden, sĂ„ flere for vĂŠrt med. Ønsker deg en superfin onsdag! đŸ„°

      1. Tusen takk đŸ„° Lastet ned en ny photoapp pĂ„ PC, som kan fikse pĂ„ bildene og legge til forskjellige ting. Har brukt den fĂžr, men overfĂžrte den aldri npr jeg skiftet PC. SĂ„ smart med strikkekafĂ© pĂ„ kveldstid, noe jeg skulle Ăžnske at de hadde her ogsĂ„. Da kunne jeg fortsatt ha blitt med. Ha en fin onsdag, klems đŸ€—

    3. HoldepĂ„innedager kan ogsĂ„ vĂŠre fine, og det er sĂ„ godt nĂ„r man er i mĂ„l med litt smĂ„tteri som bĂžr gjĂžres 🙂 Ønsker deg en fin onsdag! 🙂

      1. PĂ„ denne tiden av Ă„ret, utsetter jeg ofte ting hjemme til fordel til uteting. NĂ„ kunne jeg ikke utsette det lenger, og det er sĂ„ godt nĂ„r det er klart. Ha en fin onsdag, klemsy đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg