Dag 15 i ferien – Det kom en pakke i Instaboksen på lørdag

Heisann og hoppsann!

Ute er det en nydelig sommerdag med litt skyer, men mest sol. Det er godt og varmt med +27C i skyggen, men det blåser en del.

Formen er ikke helt på topp i dag, men den kommer seg sakte men sikkert. Jeg har ikke noe feber nå, men har ikke noe energi til de store sprellene heller. Noe som sikkert skyldes at det er ganske varmt ute. Jeg klager ikke, men vi hadde trengt et ordentlig regnvær med torden for å få en litt klarere luft. Ønsketenking 🤔

Før helgen bestilte jeg nye deksler til både Samsung mobilen og iPhonen, og allerede på lørdag kveld dukket den opp i Instaboksen hos Coop Extra. Orket ikke å hente den da, men det gjorde jeg i dag.

Nye deksler til Samsung Galaxy S21+
Nytt deksel til iPhonen

Dekslene til Samsung mobilen er selvlysende i mørket, noe jeg ikke får sjekket ordentlig ut før senere i kveld. De så superkule ut på hjemmesiden til Skalhuset (ikke reklame). Jeg trengte vel egentlig ikke noe til iPhonen, men syntes bamsene var så søte så jeg kunne bare ikke la være 😳

Når jeg kom hjem måtte jeg ringe til Telenor igjen, for de hadde sendt meg et innkassovarsel på en faktura jeg aldri har mottatt. Bare for å være sikker så sjekket jeg i nettbanken og på mail, men fant ikke original fakturaen noe sted så den har jeg aldri mottatt. Jeg hadde jo masse tull med dem i juli rundt den tiden denne fakturaen skulle ha vært sendt ut, så det er nok årsaken. Heldigvis så slapp jeg å vente i 45 minutter i kø, og kom igjennom med en gang. Personen jeg snakket med, sa at jeg kunne bare ende beløpet og betale original beløpet. Han skulle notere det, sånn at det ikke blir noe tull. Jeg stoler ikke helt på dem, så jeg har notert selv når jeg snakket med dem og hva jeg fikk beskjed om i fall det blir noe mer tull….. For det blir det helt sikker!!!

Hvordan har din mandag vært?

 

7 kommentarer
    1. Artige deksler. Bra du er bedre, skjønner du har vært syk…skal lese meg litt opp :). Veldig kjedelig når det blir tull med regninger, men håper du slipper mer av det. Her har det vært stort sett en veeeldig rolig dag. Kos deg med ettermiddagen. Klem <3

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg klarte å da på meg en forkjølelse her i helga, etter å ha kjørt med AC-temperatur ned mot +16C/+17C i bilen. Jeg krysser fingrene for at det ordner seg, og at de ikke sender ut nok en purring på purrebeløpet. Skulle ikke forundre meg 🤔 Ha en fin mandag videre, klem 🤗

    2. Så fine deksler! Moro å bytte på litt! 👍 Håper alt er iorden his Telenor nå, ergerlig når det blir tull. Jeg hadde bestilt togbilletter til Bergen i oktober, og oppdaget tilfeldigvis at avgangen var innstilt, – uten at jeg hadde fått beskjed. Kontakten chat’n til Vy, og traff en veldig hyggelig kundebehandler som endret billettene, – slapp også å betale noe ekstra selv om de nye billettene var dyrere.🥰 Ønsker deg fortsatt god bedring! 🤗 Er meldt regn og torden imorgen, og gleder meg til et værskifte! ⛈️

      1. Tusen takk, syntes de var litt kule sjøl også 🥰 Ja jeg håper virkelig at det ikke blir noe mer tull, for jeg syntes det er nok nå. Bra det ordnet seg for deg også. Vi har akkurat hatt et ordentlig uvær, med kraftig regn og torden. Ha en fin kveld 🥰

    3. Kjipt at du har vært syk i ferien. Håper du er bedre nå. kaos her i helgen men de er en annen sak. Min søster har bursdag i dag men neppe den store feiringen. Ligger enda i lufta at sønnen er nyseparert/skilt etter ca 12 mnd i ekteskapet. Men det er slikt som skjer noe som medfører mye guffe. Ute regner det og det er det mange som jubler for. Det var tørt og bonden trengte regn. Mat er dyrt men bensin er blitt noen kroner billigere enn det var før i sommer. Nå blir det litt TV her, har ikke badet siden fredagen. Leika med tanken om et kveldsbad i skogen i kveld men det gidder jeg ikke nå. Hadde vært greit det men det er noe på TV jeg vil ha med meg. Ha en fin kveld.

      1. Ja det var litt dumt å bli forkjølet nå, men jeg er feberkramper så det går bra. Vi har nettopp hatt et forferdelig uvær, med kraftig regn og torden. Det rant vann fra balkongen over som ikke er innglasset. Jeg måtte dra unna møbler og ryer så de ikke skulle bli våte. Ha en fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg