Da vinket jeg farvel til Halloween neglene

Hei og god formiddag!

Det er en grå høstdag her i Oslo, og ikke spesiell varm er den heller. Da jeg sto opp ved 07:30 tiden var temperaturen på +1,4C.

Jeg har sovet godt i natt, selv om det ikke ble så mange timene. Kroppen har tydeligvis klart å slappe ordentlig av, for jeg følte meg ganske utvilt da jeg våknet. Alarmen sto egentlig på kl 8 og jeg kunne nok ha ligget en ekstra halvtime under dyna, men valgte å stå opp og gjøre meg i stand.

Kl 10 hadde jeg time hos Iris Nailbar for å fikse neglene mine, noe som var på høy tid.

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Det var på tide å vinke farvel til Halloween neglene, som jeg har har hatt en godt stund og vært veldig fornøyd med. Nå er den tiden over, og det var på tide med noe nytt.

Photo taken with Focos
Photo taken with Focos

Denne gangen valgte jeg et design jeg har brukte flere ganger før, men aldri denne fargen. Jeg har hatt grønn, lys burgunder og en rød farge. For å få fram denne effekten, lakkes neglene først med en sort lakk, så en lakk som så lys lilla ut. Til slutt gikk hun over med en magnet før lakken tørker, og den gullfargede stripen dannes.

Før jeg dro hjem igjen, var jeg snartur innom Meny og plukket sammen en salat som jeg spiste når jeg kom hjem. For jeg hadde ikke prioriert å spise før jeg dro ut i dag.

Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre resten av dagen, men tror jeg skal dra ut en liten tur om ikke så lenge. Bare for å få litt luft.

Ha en fortsatt fin mandag 🥰

#negler #negledesign #irisnailbar #velvære #salat #været

 

17 kommentarer

Siste innlegg