Da var jeg over jeg også 😳

Jeg var så spent om det hadde skjedd noe på bloggen da jeg våknet i dag, og grep etter mobilen for å sjekke app’n. Der så jeg at forsiden var blitt forandret, men ettersom jeg hadde dårlig tid på morgenen, skulle bort for å trene, fikk jeg ikke sjekket det ut da.

Nå har jeg endelig fått logget meg inn, og forsøkt å sett litt på menyene. Jeg har jo brukt WP før, men det er en stund siden. Derfor er det veldig uvant nå i begynnelsen. Litt husker jeg, mens andre ting ble det litt sånn…, let – trykk – og finn 😉

Det kommer nok ikke til å bli så dramatisk som på bildet over her, men litt vill i blikket og stive fingre blir det nok nå i starten.

#nytt #uvant #test #spennende #blogg

23 kommentarer
    1. Jeg er her jeg også 🙂 Tror ikke det blir problem med word press, for jeg er vant til det fra bloggdomenene mine som jeg eier selv. Nå blir det enda lettere å kopiere mine innlegg over til de andre to bloggene, for html-kodene er de samme 🙂 Greit ja 🙂

      Det eneste er at jeg har ikke funnet ut hvordan jeg følger dere som var mine bloggvenner på det gamle oppsettet. Heldigvis har vi facebookgruppen vår 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Nå har jeg fått romstert rundt en stund, og fant nettopp ut hvordan jeg skulle svare på kommentarene jeg fikk.
        Ettersom jeg også har brukt WP før, så syntes jeg ikke dette var så innviklet som jeg trodde. Menyene er annerledes
        så mange syntes nok det er litt vanskelig, men det er egentlig ikke det.

        Jeg har heller ikke klart Ã¥ finne ut hvordan jeg fÃ¥r lagt til de jeg følger, men inntil videre sÃ¥ bruker jeg Bloglovin’ til Ã¥ lese innleggene deres. Gi meg gjerne et lite “ROP” hvis du finner ut av det.

        Ha en fortsatt fin mandagskveld 🤓

      1. Takk det samme 🤓 Dette var ikke på langt nær så komplisert som jeg fikk inntrykk av. Litt annerledes er det jo,
        meg jeg hadde ikke noe problem med å lage og produsere et innlegg. Tok litt tid innen jeg skjønte hvordan jeg skulle kommentere tilbake.

      1. Tusen takk 😊 Du kommer nok etter ganske kjapt du ogsÃ¥. Jeg har kontroll pÃ¥ bloggen din via Bloglovin’ som jeg skal i allefall fÃ¥ holdt meg oppdatert pÃ¥ hva du holder pÃ¥ med 😉

      1. Jeg har brukt WP før og husket litt, men det er allikevel mye nytt. Har ikke funnet ut hvordan jeg får oversikt over dere jeg følger, og å dele innleggene mine til facebook. Har du funnet ut av det?

    2. velkommen inn :=) ja dette blir ikke helt som med det gamle,men vi finner hverandre og får det nok til .Satt og prøvde litt på
      bloglovin ,men der skjønner jeg iallefall ikke noe,så det blir vel å være her og på instagram tenker eg :=) lykke til her inne

      1. Det virker som du fant ut av Bloglovin’, for du har lagt til meg sÃ¥ jeg ;o))
        Nei, det er ikke som den gamle platformen, men vi finner nok ut av dette etterhvert. Så får vi spørre hverandre
        om noen har funnet ut av noe vi andre ikke har ;o))

    3. SÃ¥ bra du syns det gÃ¥r greit..og har du sett stedet før…er det jo ikke sÃ¥ villedende…Fikk dere overføring med headeren deres? Eller har du satt inn nytt? Ser mange kom over i dag….Velkommen til “nyblokka” Vi mÃ¥ nok følge hverandre pÃ¥ bloglovin ja…

      1. Takker ;o)) Jeg har hatt to blogger pÃ¥ WP som jeg nettopp slettet, da de ikke ble brukt. Derfor kjente jeg litt til hvordan ting fungerte, og helt ærlig sÃ¥ syntes jeg det er mer brukervennlig enn det jeg husket det. Jeg fikk med “en” header da jeg ble flyttet over, men det var en jeg brukte for flere Ã¥r siden. Det var en av de første tingene jeg endret, etter at jeg logget meg inn.

      1. Ja det gjør nok det etterhvert ;o)) De eneste endringene jeg gjorde, var å hente tilbake headeren min. De flyttet meg over med en jeg hadde brukt for flere år siden. Så endret jeg bare på tekstene på toppen. Noe mer har jeg turt å gjøre enda, men jeg skal nok prøve meg etterhver ;o))

    4. Mange er over ja ser jeg…. men jeg er ikke det hehe men som sagt skal jeg blogge fra Nouw da de fleste kan følge meg via Bloglovin nÃ¥ 😉 og jeg følger dere fra blogg.no via Bloglovin sÃ¥ 😉

    5. Det ser ut til at du har klart overgangen bra! Om jeg hadde hatt blogg så hadde jeg nok vært vill i blikket og litt til! 😉

      1. Det har egentlig gått mye bedre enn jeg trodde det vill. Mange var jo så frustrerte, men da jeg først kom over å gjorde meg kjent var de ikke så ille. Du har ikke vurdert å opprett en blogg da, Hanne Beate?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg