Da var jeg i gang igjen…

Bilde fra Pixabay
Bilde fra Pixabay

Hei!

Værrapporten for denne torsdagen, så langt, er litt skyer med glimt av klar himmel her og der. Temperaturen da jeg sto opp ved 07:30 tiden var +0,8C og nå for litt siden hadde den nådd +2,8C.

Overskriften er kanskje ikke så klar når det gjelder hva jeg i gang med, men bilde forklarer ganske godt hva som skjer… Jeg har på nytt blitt forkjølet med feber og en nese som renner som en lekk brannslange. Hva er det nå, femte gangen på litt over en måned. Det er jo til bli gal av… Jeg håper ikke at det er sånn resten av dette året skal bli 🤯

Jeg er ikke dårligere enn jeg kan sitte her hjemme og jobbe, med litt hjelp av en eske med Ibux skal jeg komme meg igjennom arbeidsdagen tenker jeg 😉

Det å gå i butikken å handle inn til helgen kan jeg bare glemme, så jeg kommer til å logge meg inn hos ODA å bestille det jeg trenger på nett. Så leverer de å setter det utenfor døren min. Veldig greit og enkel løsning det, og det blir faktisk litt billigere også. Rett og slett for at jeg ikke kan gå blant hyllene å finne noe som frister, som ikke står på handlelisten 😉

Håper du får en fin torsdag, fri for forkjølelse og basselusker 🥰

#torsdag #helse #forkjølet #arbeidsdag #hjemmekontor #matpånett

 

16 kommentarer
    1. Huff, her jeg sitter med feber og vondter både her og der, kan jeg ikke si annet enn at jeg håper virkelig du selv snart blir bedre og slipper unna.
      Min greie skyldes noe annet og er ikke forkjølelse. Det er noe som virker som ikke skal gi seg så lett. Så jeg føler med deg, virkelig.
      Masse god bedring til deg ♥♥

      1. Usj, vi får holde oss varme og håpe at på at vi blir friske snart begge to.
        Det er tydeligvis ikke bra å isolere seg mer eller mindre i 1,5 år, for kroppen min er ikke vant med å sloss mot basseluskene virker det som.
        God bedring til deg også 💖

    2. Uff da, så leit. Har du tatt influensa-vaksine?
      Jeg har tatt det noen ganger og da ble jeg sjuk hele tida…
      Men det er nok kanskje det med at du har vært mye alene og hjemme i 18 måneder. Og nå man så begynner å være sosial igjen så renner det på…
      Masse god bedring.

      1. Tusen takk 🥰 Nei jeg har ikke tatt influensavaksine, har aldri gjort det. Fastlegen min har alltid ment at jeg ikke har hatt behov for det. Vet om flere som har hvert mer dårlig etter de tok den. At jeg har blitt forkjølet igjen og igjen nå er nok som du sier, at jeg har vært mye alene så lenge. Kroppen er helt enkelt ikke vant med å sloss mot basiller og andre ting.

      1. Tusen takk, når er heldigvis forkjølelsen over for denne gangen 🥰
        Jeg vet ikke hvordan det er med bestilling av matvarer og får det hjemsendt, når man bor på et mindre sted.

      1. Tusen takk 🥰 Forkjølelsen er heldigvis historie for denne gangen, og jeg føler meg i ganske fin form igjen. Lørdagen var jeg litt bedre, og i går søndag var jeg feberfri og i ganske god form igjen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg