Da var jeg i gang igjen 🤒

Image by Myriams-Fotos from Pixabay
Image by Myriams-Fotos from Pixabay

Hei og god morgen/formiddag!

Værvarslet for denne tirsdagen så langt er regnvær, og at det er så mørkt at man nesten skulle tro det var kvelden. Temperaturen har steg opp til +7.7C.

Så var jeg altså i gang igjen med den 3 forkjølelsen på bare noen få uker, gir nesten opp altså. Jeg kjente det allerede i går kveld at jeg var litt ekstra varm i hode, men tenkte ikke så mye over det. Jeg hadde stresset rundt for å gjøre i stand det jeg skulle ha med meg til jobben, og når jeg stresser blir jeg varm. Jeg har feber men ikke så høy som sist gang, allikevel nok til at jeg føler meg helt utslitt. Halsen er sår og øm når jeg svelger, så i dag går det i varm drikke og febernedsettende. Så får vi håpe det ikke blir så langvarig.

Jeg er ikke alene om å bli syk i flere omganger, kjenner flere som har vært det både to og tre ganger… Årsaken er kanskje at vi omtrent ikke har vært i nærheten av et virus på over 1,5 år, og da er vi er mottagelig?

Kattene er “værsyke” og ligger bare å dormer seg. Ettersom det var høyere temperatur i dag, lukket jeg opp balkongdøren en liten stund for at de skulle få lufte seg. Ronja spratt ut, men kom fort inn igjen. Vinja som omtrent vil bo ute på balkongen har ikke satt sine ben der. Kan nok hende hun mjauser å vil ute etter formiddagsluren 😺

Håper du får en fin tirsdag 🥰

#pjusk #syk #forkjølet #feber #katteliv

 

8 kommentarer

Siste innlegg