Da fikk jeg endelig fikset neglene mine 💅

Nye negler i dag 16.01.23

Heisann!

I dag har sola kommet på besøk igjen, men etter det jeg leste på nettet tidligere i dag så skal vi få mer snø i ettermiddag/kveld. Temperaturen har sunket ned på blått igjen, og ligger på -2,4C.

Det ble lite søvn på meg i natt, under 4 timer, og hode føles som om det er fult med bomull. Jeg gjesper så det knaker i kjeven, så det kan være at jeg må ta meg en cowboy-strekk om ikke så lenge. Jeg skal på strikketreff i kveld, og da har jeg ikke lyst til å sitte glippe med øyelokkene og gjespe…

Jeg hadde time hos Iris Nailbar kl 10 i dag til å fikse neglene mine. Den venstre pekefingeren min har vært litt øm og ekkel den siste tiden etter at jeg støtet den. Jeg kunne se en liten sprekk på siden som jeg filte vekk og trodde alt var greit. Se det var det ikke nei, for når den gamle lakken ble filt vekk i dag var den knekt til midten av neglen. Da var det ikke noe annet å gjøre enn å klippe den helt ned, og så sette på en falsk negl. Det er noe jeg ikke har hatt siden 2020, men den føles helt ekte så det er greit. Jeg gikk for et design som jeg har brukt noen ganger før, hvor hun først legger en svart lakk og så den fargen jeg har valgt. Tilslutt bruker hun en magnet for å få fram det gyllende mønsteret. På fargekartet så fargen mer lilla ut, men på fingrene er den litt mer blå uten at det gjør meg noe 😉.

Det var så godt å få fikset neglene igjen, og ikke minst tatt av en del på lengden. Jeg liker lange negler, men ikke så lange som de var nå.

Snøen som kom natt til i går og i går hadde nesten blitt til hard is i dag. Jeg hadde ikke tid til å gjøre noe med det før jeg dro ut på formiddagen, men da jeg kom hjem spadde og hakket jeg bort alt sammen. For stemmer det at det kommer mer snø i kveld, kunne jeg fort ha fått problemer med å åpne garasjeporten.

Håper du har hatt og får en fortsatt fin mandag 🥰

 

12 kommentarer
    1. Det var mandagen. Skulle henta pakka med håndkremen men jeg venter til fredagen da bør den ha kommet hitt til byen. Fikk sms at den var underveis men alt tar tid. Men regner med at jeg får en ny sms når den er i butikken. Ikke noe skitur i helga, trur at det er mye is i løypene nå men jeg skal sjekke i morgen. Men det er tross alt bedre det enn at det kladder. Ble ferdig med seriene Evy og alltid samt Dementkoret i helga. Fant en svensk serie som heter forsvunne mennesker som handler om menneskesmugling i biler. Hver episode er på ca 1 time så det tar tid, tidligere fant jeg anna svensk serie med navn Den blå linjen, skapt rundt et politimiljø. Svenskene kan lage gode serier. Men liksom litt “synd” at episodene er på 1 time. Fant billige medisterkaker på kiwi sist uke som jeg tok resten av i dag. Nå skal jeg dusje så blir kveldsmat og litt sånn. Ha en fin kveld.

      1. Ja dagen i går ble ikke ille den 😊 Noen ganger tar det litt tid med pakkene, men det kommer fram til slutt. Jeg har ikke sett noen av de seriene du nevner. Selv holder jeg på med NYPD Blue på Disney+ som gikk på tv for en del år siden. Ha en fin tirsdagskveld.

    2. Det blir så flott effekt med den metoden, – ordentlig fine ble de! 😃 Sol her idag og det har blitt kaldt til kvelden, men vi skal visst få påfyll av snø ja…

      1. Jeg liker denne effekten godt, og den er mye finere når man ser den i virkeligheten 😉 Ja vi hadde klarvær og sol det meste av dagen i går, men i dag har det snødd nesten hele dagen. Klems 🤗

    3. Nydelige negler!🤩👌🏻
      Her er det også begynt å snø i kveld, men jeg håper det ikke kommer så mye.❄️🥶
      Ha en fin kveld på strikketreff!🧶

      1. Tusen takk 🥰
        Det kom ikke så veldig mye snø i går, men i dag har det lavet ned ganske bra. Det var veldig hyggelig på strikketreffet, og jammen klarte jeg å strikke feil igjen. Heldigvis var det ikke så mye å ta opp denne gangen. Klem 🤗

    4. Koselig at sola stakk innom hos dere 🙂 Veldig kult med slike lange, fargerike negler! Jeg liker det ikke når neglene mine blir for lange, de blir liksom i veien, så her blir det bare “naturlig” farge. Også fordi det oppleves som “litt i veien” om det kommer farge på, hihi 🤗

      1. Ja dagen ble helt klart lysere og mer trivelig når sola stakk innom 😊 Jeg syntes jo at det skal være fest på neglene hver dag jeg, og elsker sterke og freshe farger. Litt nøytrale denne gangen mot hva jeg pleier å ha. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg